جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰
یک هتل رستوران در کشور انگلستان اقدام به نصب یک سپر مغناطیسی کرده است که موجب می شود تا در محیط آن سیگنال های تلفن های همراه قابل دریافت نباشند و به همین دلیل نیز افراد بتوانند تجربه ای متفاوت را از با هم بودن داشته باشند.
کد خبر: ۸۱۷۴

تیتر20 - اعتیاد به تلفن های همراه هوشمند در دنیای امروزی به اندازه ای بالا رفته است که حتی در وعده های غذایی نیز همگان به این دستگاه های دیجیتالی سرک می کشند. با این شرایط تنها اجبار می تواند موجب شود تا انسان ها مانند سابق به دور یکدیگر جمع شده و از با هم بودن لذت ببرند. با این وجود هنوز هم افرادی هستند که راهکارهایی هوشمندانه برای این امر را ارائه می کنند.
در همین راستا به تازگی یکی از هتل رستوران های کشور انگلستان برای برتری یافتن نسبت به رقبای محلی خود راه جدیدی را انتخاب کرده است. این رستوران برای متفاوت جلوه دادن خود تصمیم گرفته است از ورود سیگنال های تلفن همراه به درون محیط کسب و کار خود جلوگیری کند و به همین منظور نیز اقدام به ساخت یک قفس بسیار بزرگ آهنی اطراف ساختمان خود کرده است.
تمامی دیوارها و سقف این هتل رستوران مجهز به این عایق فلزی ویژه مجهز شده اند و به این ترتیب با ورود به این محیط تلفن همراه مشتریان هیچ سیگنالی دریافت نخواهد کرد. با این حال رستوران یاد شده راه ارتباطی مشتریان با میزهای مختلف و همچنین پیشخدمت ها را تلفن های سنتی سیمی قرار داده است.
استیو تیلور به عنوان مدیر این مرکز در این باره توضیح می دهد که اگر همراه شما برای شستن دستان خود از کنار شما بلند شود مطمئنا شما به جای ارتباط برقرار گردن با سایر افراد و محیط مشغول کار با تلفن همراه خود خواهید شد و از گردش خود لذت لازم را نخواهید برد. او معتقد است که این قفس ضد سیگنال کاملا قانونی بوده زیرا بدون ایجاد سیگنالی خاص از جانب خود، سیگنال های تلفن همراه را قطع می کند./شفاآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز