جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
کنسرت مهدی یراحی شامگاه گذشته با حضور هواداران این خواننده پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزارشد.
کد خبر: ۸۲۳۴

تیتر20 - مهدی یراحی به محض اینکه روی استیج آمد به سراغ پیانو رفت و شروع به نواختن کرد. از همان موقع شور و هیجان مردم آغاز شد و کنسرت حال وهوای دیگری به خودش گرفت.

وی در ابتدای کنسرت پس از اجرای قطعه ای «نگو نگفتی» به مردم سلام داد و گفت: دوباره بعد از 40 روز دورهم جمع شدیم تا خاطره‌بازی کنیم.


آهنگ دوم یراحی «اشک بارون» بود که بعد از اجرای یک قطعه غمگین با اجرای این آهنگ شور و هیجان و انرژی به سالن برگشت.

ضرب‌آهنگ‌‌ها و فراز و فرودهای یراحی در اجرای یراحی نمی گذاشت انرژی سالن کم شود و دو آهنگ عربی معروف خود را اجرا کرد که با استقبال بسیاری هم از طرف حاضران روبروشد.

بعد از اجرای این دو آهنگ عربی یراحی قطعه «خاک» را اجرا کرد که باعث شد حس و حال مردم تغییر کند. این قطعه را یراحی برای حال و هوای مردم خوزستان که سالها درگیر گردو خاک هستند، خوانده است.

یراحی آهنگ «مثل مجسمه» را در حالی اجرا کرد که گفت: حس عجیبی است که این همه عشق و انرژی از طرف شما مردم به من منتقل می شود.

یراحی برای آهنگ بعدی از رضا تاجبخش دعوت کرد به روی استیج بیاید و پیانو بزند.

یکی از سوپرایزهای کنسرت شب گذشته مهدی یراحی حضور احسان علیخانی یکی از محبوبترین مجری های تلویزیون بود که به تازگی شایعه مرگ او برای او دردسرهایی را در پی داشت.

یراحی برای اجرای آهنگ «به من نگاه کن» از احسان علیخانی دعوت کرد که به روی استیج بیاید و ترانه ای این آهنگ را دکلمه کند.

احسان علیخانی به روی سن آمد و قبل از دکلمه خوانی گفت: من نه شاعر و نه ترانه سرا هستم، این ترانه «به من نگاه کن» هم اولین شعری است که در زندگیم سرودم.

علیخانی با ابراز خوشحالی از حضورش در کنسرت مهدی یراحی ترانه «به من نگاه کن» را دکلمه کرد.
فرزاد فرزین ،پرستو صالحی و روزبه بمانی از مهمانان ویژه کنسرت دیشب بودند.

از نکات نه چندان جالب کنسرت دیشب ،فضای کارگاهی وغرفه سازی نمایشگاهی در اطراف در ورودی سالن میلاد، محل برگزاری کنسرت بود که حتی تردد مهمانان کنسرت را هم با مشکل روبرو کرده بود.

ارسال نظرات
موضوعات روز