دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
هرچه سطح کمی و کیفی خدمات امدادخودرو افزایش پیدا کند، این موضوع در بهبود وجهه ایساکو و افزایش رضایتمندی مشتریان اثر خواهد گذاشت و عکس آن نیز ایساکویی ها را متضرر می کند.
کد خبر: ۸۳۶۷

تیتر20 - مدیرعامل امدادخودرو چندی پیش و پس از سال ها، تغییر کرد، تغییری که می تواند حاوی نکات و پیام های مهمی باشد. 
امدادخودرو به هر حال به عنوان یکی از بازوهای عملکردی و مهم ایساکو (شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو)، نقش مهمی در میزان رضایت مشتریان (از خدمات پس از فروش) دارد. 
با این حساب، طبیعی است که ایساکو به دنبال بهبود عملکرد امدادخودرو باشد، زیرا این شرکت به نوعی نقش یکی از ویترین های خدمات پس از فروش را دارد. 
اگر نگاهی به برنامه های اخیر ایساکو بیندازیم، متوجه می شویم این شرکت به دنبال بهبود کمی و کیفی خدمات رسانی به مشتریان است و از همین رو قصد دارد امدادخودرو را نیز مشمول این برنامه ها و تغییرات و تحولات کند. 
امدادخودرو معمولادرگذشته دارای چند نقطه ضعف بوده که از جمله مهمترین آنها، می توان به عدم انجام تعمیرات در محل، صرف زمان زیاد برای خدمات رسانی و همچنین  نوع برخورد پرسنل با مشتریان، اشاره  کرد که البته چند سالی است که در تلاش است تا روند پارامترهای مدنظر را بهبود بخشد. 
هرچند این نقاط ضعف، نسبی بوده است، اما به هر حال وجود داشته سبب بروز نارضایتی هایی از جانب مشتریان شده و از همین رو به نظر می رسد مسوولان ایساکو هدف شان از تغییرات مدیریتی در این شرکت، بهبود خدمات رسانی به مشتریان بوده است.
طبعا هرچه سطح کمی و کیفی خدمات امدادخودرو افزایش پیدا کند، این موضوع در بهبود وجهه ایساکو و افزایش رضایتمندی مشتریان اثر خواهد گذاشت و عکس آن نیز ایساکویی ها را متضرر می کند. 
هرچه هست باید منتظر ماند دید مدیریت جدید امدادخودرو چه تغییر و تحولاتی را در خدمات رسانی به مشتریان ایجاد می کند و آیا موفق به افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خواهد شد؟  

ارسال نظرات
موضوعات روز