پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰
استقبال از استپ وی، این پیام مهم را به خودروسازان کشور مخابره می کند که با عرضه محصولات جدید می توان رونقی نسبی را به بازار بخشید، زیرا مشتریان ایرانی تشنه خودروهای با کیفیت و دارای ظاهر قابل قبول هستند.
کد خبر: ۸۶۹۹

تیتر20 - مدل جدید رنو ساندرو به نام استپ وی، در شرایطی از چندی پیش در سبد فروش پارس خودرو جای گرفته که استقبال قابل توجه از آن، سبب تمدید پیش فروشش شده است.
به نظر می رسد استقبال مشتریان از این محصول، دو دلیل عمده دارد؛ اول اینکه ایرانی ها معمولا از خودروهای جدید (فارغ از مدل آنها)، استقبال به عمل آورده و برای خریدش صف می کشد. دوم دلیل بخت ساندرو استپپ وی اما عقبه خوب ساندرو و تندر-90 است.
 استپ وی مدل جدید ساندرو به شمار می رود و ساندرو نیز مدل هاچ بک تندر-90 محسوب می شود که اتفاقا هر دو آنها توانسته اند از نظر کیفی نظر مثبت ایرانی ها را جلب کنند.
 ازآنجاکه تندر-90(با وجود کیفیت مناسب) از لحاظ ظاهری چندان باب میل مشتریان ایرانی نیست، ساندرو توانست تا حدی این ضعف را پوشش دهد. در ادامه با آمدن "استپ وی"، نقطه ضعف ظاهری خانواده تندر-90 تا حد زیادی برطرف شد و استقبال مشتریان نیز ین موضوع را تایید کرد.
نکته منفی در پیش فروش استپ وی اما قیمت کاذب آن در بازار است، چه آنکه هم اکنون اختلاف فاحشی میان نرخ کارخانه و بازار این محصول به چشم می آید. این فاصله قیمتی البته در بازار خودرو ایران چندان عجیب نبوده و معمولا برای خودروهای  تازه وارد اتفاق می افتد. 
البته با توجه به تصمیم پارس خودرو مبنی بر عرضه دوباره استپ وی (که باید دید مطابق با قوانین وزارت صنعت هست یا نه)، بعید به نظر می رسد این محصول بیش از اینها گران شود. اتفاقا تجربه نشان داده قیمت کاذب و حبابی خودروهای جدید، پس از مدتی که جو خرید آنها بخوابد، شکسته و به نرخ کارخانه شان نزدیک می شود. با همه اینها، استقبال از استپ وی، این پیام مهم را به خودروسازان کشور مخابره می کند که با عرضه محصولات جدید می توان رونقی نسبی را به بازار بخشید، زیرا مشتریان ایرانی تشنه خودروهای با کیفیت و دارای ظاهر قابل قبول هستند.   

ارسال نظرات
موضوعات روز