شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با رویکرد «فروش و خدمات پس از فروش» 24 و 25 آبان ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۴

تیتر20 - ساسان قربانی دبیر این همایش، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر شناسایی سهم خدمات پس از فروش در ارتقای برند، آسیب شناسی زنجیره فروش و خدمات پس از فروش، بررسی مؤلفه های موثر در رضایت مندی مشتریان، تأثیر حاکمیت و قوانین در خدمات و الگوهای موفق در خدمات پس از فروش را جز مهمترین محورهای این همایش برشمرد.

به گفته وی، عمده شرکت های خارجی حاضر در این همایش را شرکت هایی که در ایران تولید یا واردات خودرو دارند تشکیل خواهد داد اما باید بگویم هیچ محدودیتی برای حضور در این همایش برای شرکت های خودروسازی و قطعه سازی خارجی نیست.

قربانی ادامه داد: تاکنون حضور هیات ها و شرکت های مختلفی از کشورهای آلمان، فرانسه، هند، ژاپن، چین، برزیل، مکزیک، تونس، ترکیه و ... مشخص شده است که در این همایش حضور خواهند داشت و آخرین دستاوردهای حوزه فروش و خدمات پس از فروش خود را ارائه خواهند کرد.

مجتبی نظری ،مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز در این نشست در پاسخ به سوالی درباره قرارداد  رنو با ایدرو گفت: قرارداد این سازمان با رنو با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی منعقد شده که طبق آن ایدرو باید پس از تحقق اهداف پیش‌بینی‌ شده در پروژه‌های صنعتی حداکثر سه سال پس از راه‌اندازی طرح نسبت به واگذاری سهام خود مازاد بر ۲۰ درصد اقدام کند.

وی با بیان این‌که طبق این قرارداد مدل جدید دو خودروی سیمبل و داستر در ایران تولید خواهد شد، خاطر نشان کرد: پلت‌فرم این خودروها پلت‌فرم L۹۰ نبوده و داستری که در ایران تولید خواهد شد هنوز اصلا رونمایی نشده است، بنابراین برخی مطالب مطرح شده مبنی بر قدیمی بودن خودروهای جدید تولیدی در قرارداد با رنو نادرست است.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر تفاهم‌نامه کلی با رنو برای تولید خودرو در ایران منعقد شده و درباره‌ی جزییات در حال مذاکره هستیم به همین دلیل نمی‌توانیم تمام اطلاعات را رسانه‌ای کنیم، اما تاکنون امتیازات خوبی از شرکت رنو گرفته‌ایم و به دنبال کسب امتیازات بیشتر هستیم.

مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خاطر نشان کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با رنو این شرکت نسبت به انتقال فناوری و سرمایه‌گذاری در ایران اقدام خواهد کرد، ضمن آنکه الزامات مدنظر وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این تفاهم‌نامه لحاظ شده است.

 
ارسال نظرات
موضوعات روز