جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
"آقای ماشین باز" ومقایسه دو خودرو هم کلاس؛
این دو خودرو هر دو از موتورهای 1.8لیتری بهره می برند با این تفاوت که MG6مجهز به توربو شارژبوده و توان بیشتر تولید می کند.
کد خبر: ۸۷۴۵

تیتر20 – آقای ماشین باز - این دو خودرو هر دو از موتورهای 1.8لیتری بهره می برند با این تفاوت که MG6مجهز به توربو شارژبوده و توان بیشتر تولید می کند.
توان موتور این خودرو 160اسب بخار بوده این در حالیست که توان موتور الانترا 148اسب بخار است.اما این توان بیشتر سبب نشده تا بتواند کره ای پر آپشن را کنار بزند و در بازار موفق باشد. MG6به واسطه داشتن موتوری قوی تر والبته سیستم توربوشارژ از شتاب گیری بهتری نسبت به الانترا برخودار است .هر دو خودرو زیبا بوده و درون کابین نیز طراحی جذابی دارند اما کیفیت به کار رفته درون کابین MG6بهتر از الانترا است .
هر دو خودرو از امکانات زیادی بهره می برندو در این زمینه MG6هم چیزی کم نگذاشته است اگرچه هر دو خودرو کم استهلاک هستند اما الانترا کم مصرف تر و البته کم دردسر تر از MG6است این در حالیست که فراوانی قطعات و البته خدمات پس از فروش الانترا سبب شده تا خودروی موفق تری در بازار ایران باشد.چراکه ام جی در زیمنه خدمات پس از فروش چندان موفق نبوده و قیمت قطعات این خودرو نیز گران تر از الانتراست.از اینرو می توان الانترا را به راحتی خرید و فروش کرد اما MG6با افت قیمتی بیشتر و البته زمان زیاد تر به فروش می رسد .
در بازار ایران الانترا با توجه به داشتن آپشن های متفاوت قیمت هایی متفاوت را تجربه می کند که تا 130میلیون تومان نیز می رسد که شما می توانید بسته به بودجه خود رقم کمتری هم برای این کره ای زیبا بپردازید اما آپشن های کمتری را نیز در اختیار خواهید داشت. این در حالیست که MG6 قیمتی در حدود 130میلیون تومان دارد و اگر می خواهید پول کمتری بپردازید باید نمونه های کار کرده آن را بخرید که اتفاقا افت قیمتی زیادی نیز دارند .

ارسال نظرات
موضوعات روز