جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸
اگر سری به املاک مناطق شمالی شهر بزنید از قیمت اجاره برخی از خانه‌ها شگفت‌زده خواهید شد. مبلغ اجاره این خانه‌ها از خرید یک‌خانه 80 متری در برخی از همین محله‌ها نیز بیشتر است.
کد خبر: ۸۸۲۷

تیتر20 - اگر سری به املاک مناطق شمالی شهر بزنید از قیمت اجاره برخی از خانه‌ها شگفت‌زده خواهید شد. مبلغ اجاره این خانه‌ها از خرید یک‌خانه 80 متری در برخی از همین محله‌ها نیز بیشتر است.
در خیابان گلستان شمالی اقدسیه خانه‌ای ویلایی بسیار لوکس با درب ورودی بسیار شکیل وجود دارد که پس از عبور از راه پردرخت و سرسبز ورودی به بنایی بازسازی‌شده و لوکس خواهد رسید. این خانه ویلایی بسیار لوکس و البته گران دارای 550 مترمربع مساحت زیربنا و 1500 مترمربع زمین است که حیاطی بسیار زیبا با گل‌کاری و یک استخر روباز بدون مشرف را در خود جای‌داده است. این ویلا دارای 4 اتاق‌خواب به همراه یک سوئیت کاملاً مجزا با تمام امکانات رفاهی است. اجاره ماهیانه این ویلا 55 میلیون تومان است و برای سکونت در این خانه باید اجاره یک سال آن را که معادل 660 میلیون تومان است را از پیش‌پرداخت کرد. به این نکته توجه کنید که این مبلغ اجاره این خانه است و نه مبلغ رهن و یا پیش‌پرداخت.


نمونه‌ای دیگر پنت هوسی در محله ولنجک است. این پنت هوس در ساختمانی کاملاً هوشمند قرار دارد و به‌صورت کاملاً مبله اجاره داده می‌شود. دکوراسیون این پنت هوس با استفاده از رنگ سفید و مبلمان و وسایل بسیار مدرن و لوکس جلوه‌ای مضاعف به آن بخشیده است. از امکانات این پنت هوس 300 متری می‌توان به 150 مترمربع تراس، آسانسور اختصاصی، پرده‌های برقی تمام اتوماتیک، پارکینگ باکس و 50 متر روف گاردن اختصاصی اشاره کرد. قیمت رهن این پنت هوس 800 میلیون تومان است. 

منبع :املاک اسکانو 88775233

ارسال نظرات
موضوعات روز