جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰
روزنامه خبرورزشی نوشت: حسن هوری می‌رفت تا روز خوبی دیگر برای خودش و صنعت نفت ثبت کند اما در آخرین دقایق بازی مغلوب پاس دیدنی رامین و ضربه طارمی شد.
کد خبر: ۸۹۶۳
تیتر20 - هوری بارها در این بازی طارمی را ناکام گذاشت و شاید اگر دقیقه ۸۵ هم می‌توانست آن توپ را مهار کند، هواداران باحوصله پرسپولیس به شکل دیگری با طارمی برخورد می‌کردند. تازه‌ترین حرف‌های این گلر را می‌خوانید.

فکر کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های شما در لیگ امسال با پرسپولیس بود؟
بله. بازی بسیار پرفشاری بود. هواداران پرسپولیس به خوبی از تیم‌شان حمایت کردند و همین باعث شد آن‌ها بازی هجومی را به نمایش بگذارند. می‌شد نتیجه بازی طور دیگری باشد و مثلاً به تساوی کشیده شود اما آن‌ها از موقعیت‌های خودشان بهتر استفاده کردند و بازی را بردند. در مجموع فکر می‌کنم دیدار ما با پرسپولیس تماشاگرپسندانه و زیبا بود.

خود تو جزو خوب‌های میدان بودی ولی در نهایت تسلیم شدی؟
شما لطف دارید. اتفاقاً دیدم در گزارش بازی از بازی خوب من هم تقدیر کرده بودید که جا دارد از خبرورزشی تشکر کنم. می‌خواهم از یک نفر تشکر کنم.

بفرمایید.
باید از کاظم فراهانی، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌مان تشکر کنم که مرا بسیار خوب آماده این بازی کرد و خدا را شکر عملکرد قابل قبولی داشتم.

اما در نهایت دروازه‌ات باز شد؟
باور کنید آن توپ را دیگر نمی‌شد گرفت. باز هم خودم را در مسیر توپ قرار دادم اما توپ به چشمم خورد و وارد دروازه شد. طارمی چند بار به سمت دروازه ما ضربه زد و من آن‌ها را گرفتم اما این بار او بود که برنده شد.

و سانتر رامین رضاییان هم خیلی بی‌نقص بود؟
بله. او توپ را مثل هلو برای طارمی آماده کرد. وقتی رامین قصد داشت وارد زمین شود جو عجیبی در ورزشگاه به وجود آمد و فکر می‌کنم بازیکنان تقریباً جوان ما اسیر همین جو شدند. فکر می‌کنم اگر رضاییان وارد زمین نمی‌شد و آن جو به وجود نمی‌آمد و آن سانتر بی‌نقص را نمی‌کرد، پرسپولیس تا صبح نمی‌توانست به ما گل بزند!

قبول داری نفت خیلی تدافعی بازی کرد؟
وقتی مقابل تیم هجومی پرسپولیس با آن هوادارانش قرار می‌گیری ناخواسته دفاع می‌کنی. ما منطقی فوتبال بازی کردیم و حتی می‌توانستیم برنده هم باشیم.

در بسیاری از دقایق تماشاگران به وقت‌کشی تیم شما معترض بودند؟
هواداران پرسپولیس تصور می‌کردند بازیکنان ما وقت‌کشی می‌کنند. به همین دلیل از پشتم فریاد می‌زدند به بازیکنانت بگو وقت‌کشی نکنند و خودشان را روی زمین نیندازند اما اینجا باید بگویم ما اصلاً اهل این کارها نیستیم. بازیکن ما با آمبولانس راهی بیمارستان شد، شما به این می‌گویید وقت‌کشی؟ علی عبدالله‌زاده هم از ناحیه گردن مشکل داشت. خود من کشاله‌ام درد می‌کرد اما وقتی شرایط را دیدم خودم را روی زمین نینداختم. ما اگر می‌خواستیم کثیف بازی کنیم و الکی وقت‌کشی کنیم، پرسپولیس اصلاً نمی‌توانست به ما گل بزند.

چه رتبه‌ای برای تیم در پایان لیگ متصور هستی؟
تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و تجربه کافی برای رویارویی با حریفان بزرگی مثل پرسپولیس را ندارد. ما بازیکنان جوانی داریم که تجربه زیادی ندارند اما اگر بتوانیم در پایان لیگ در یکی از رتبه‎های هفتم، هشتم یا نهم قرار بگیریم، بسیار عالی خواهد بود./خبرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز