يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴
این روزها شرکت های تولید کننده شکلات سفارشی می توانند حتی کمتر از زمان چاپ یک بسته تراکت،‌ یعنی ظرف 24 ساعت طرح مورد نظر مشتری در هر مقدار و حجم را روی بسته های شکلات به شکل اختصاصی نقش کرده و تحویل دهند. به نظر می رسدکه ایده شکلات با برند سفارشی را شرکت برند شوکو گیفت راه اندازی کرده و با ورود شرکت های دیگر به این صنعت، روش فوق توسعه روزافزونی را شاهد بوده است.
کد خبر: ۸۹۶۵

تیتر20 - وقتی برای اولین بار درج برخی از تبلیغات کالاها را روی کبریت های توکلی تبریز دیدیم، شاید باورش سخت بود که روش «تبلیغ کالا روی کالا» به این زودی فراگیر شده و به یکی از راه های متعارف برای برند هایی تبدیل شود که دوست دارند همه جا دیده شوند، دنیای مجازی، تصاویر تلویزیونی، بیلبوردها، کف پیاده روها، پله های برقی مترو، و هزاران روش و جای دیگر.
اما تبلیغ کالا روی کالا، داستان تازه ای است که خیلی زود توسعه یافت. یکی از این روش ها تبلیغ کالا یا برند بر روی شکلات های اختصاصی است. 
یعنی شما می توانید هنگام پذیرایی از میهمانان خود شکلاتی را مقابل شان بگذارید که با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم کامشان را شیرین می کنید و هم پرنسیپ شرکت و برند خود را که لوگوی آن روی بسته ها و دانه های شکلات به شکلی اختصاصی نقش بسته است به رخ می کشید.
تبلیغ روی شکلات با درج لوگو و سایر المان های مربوط به برند، همین چند سال گذشته رواج یافت و تعدادی از شرکت ها و مجموعه های تبلیغاتی موفق شدند با ارائه بهترین سرویس های مربوطه اسم و رسمی هم در زمینه تبلیغ روی شکلات در کنند. 
در این روش تبلیغاتی، شکلات هایی که با آرم و نشان شما تولید می شوند و به صورت تبلیغاتی و یا هدیه، توسط شما ارائه می شوند می توانند در اشکال دایره، مربع، چند ضلعی، مثلت، بیضی و یا هر گونه برش نامنظم تولید شوند.
قابلیت های این روش در این است که علاوه بر ایجاد هیجان و سورپرایز، هیچ گونه محدودیتی نسبت به ساخت قالب یک تکه شکلات ندارید. اما در عین حال فرایند تولید این شکلات ها هم مهم هستند تا میزان اثرگذاری تبلیغ روی آن ها بیشتر باشد. برای مثال براقی و شارپ بودن خطوط، کیفیت تصویر، ارتفاع یا فرورفتگی خطوط و فونت های به کار رفته روی شکلات و هر آنچه نسبت به شکل، سایز و یا ظرافت آرم و نشان مربوط می شود، باید در نظر گرفته شود. 
طرح های حجمی، دو بعدی و یا سه بعدی، اشکال هندسی و ارگومی همه و همه از دیگر قابلیت هایی هستند که در این صنعت تازه شکل گرفته می تواند در خدمت معرفی بهتر و هیجان انگیزتر یک برند باشد.
به هرحال با توجه به این که شکلات هم مانند کبریت توکلی و پول و کارت های بانکی از جمله متداول ترین و دم دستی ترین وسایل رایج در بین شهروندان است، آینده تبلیغ بر روی شکلات باید همچنان درخشان باشد، مخصوصا که این روزها شرکت های ارائه دهنده این سرویس می توانند حتی کمتر از زمان چاپ یک بسته تراکت،‌ یعنی ظرف 24 ساعت طرح مورد نظر مشتری در هر مقدار و حجم را روی بسته های شکلات به شکل اختصاصی نقش کرده و تحویل دهند.
به نظر می رسدکه ایده شکلات با برند سفارشی را شرکت برند شوکو گیفت راه اندازی کرده و با ورود شرکت های دیگر به این صنعت، روش فوق توسعه روزافزونی را شاهد بوده است. 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره شکلات سفارشی و لاکچری می توانند با شماره های زیر تماس بگیرند.

02188934820  
09122774850


ارسال نظرات
موضوعات روز