پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
محصولات گیاهی برند استویانو با شکل وشمایل جدید به بازار آمد.
کد خبر: ۸۹۹۰

تیتر20 - چای و کافی میکس دو محصول برند استویانو است که ترکیبی از عصاره گیاهی به نام استویا دارد و حدوداً 200 تا 300 برابر شیرین تر از شکر است این محصولات به تازگی  با بسته بندی جدید تولید و روانه بازار شده است.
اولین چای کیسه ای شیرین استویانو  در ایران، ترکیبی از چای مرغوب و شیرین کننده گیاهی استویا را در خود جای داده که در طعم های مختلفی عرضه شده است ومشتریان می توانند از این به بعد چای کیسه ای استویانو را در بسته بندی جدید تهیه نمایند. 
چای کیسه ای شیرین به صورت طبیعی تهیه شده و برای دیابتی ها هم موثر است و حتی برای کسانی که مشکل و دغدغه چاقی دارند هم یک دوست خوب محسوب می شود چون اصلا کالری به بدن اضافه نمی کند. 
محصولات این برند تلاش دارد در راستای کمک به افزایش سطح سلامت جامعه باشد و تولید نوشیدنی های شیرین شده بی ضرر در انواع چای برگاموت، چای سبز کلاسیک، چای سبز نعناع و چای کیسه ای پذیرایی و کافی میکس در این راستا صورت گرفته است.
در پی استقبال مصرف کنندگان ایرانی که مدتی است با گیاه استویا آشنا شده اند، به تدریج محصولات خوراکی متعددی با ترکیبی از این گیاه حیرت انگیز که دانشمندان و پژوهشگران آن را معجون سلامتی می نامند، تولید و به بازار عرضه شد. 
یکی از این محصولات تازه مرسوم شده، کافی میکسی است که با ترکیبی از قهوه، شیرو  گیاه استویا  تولید و به بازار ارائه شده است. کافی میکس یکی از انواع قهوه فوری است که معمولا در ترکیب آن از شکر هم استفاده می شود.این محصول نیز هم اکنون با بسته بندی جدید در بازار موجود است.



ارسال نظرات
موضوعات روز