چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۳
گلنوش که همگان برندش را به عنوان تولید کننده سایر محصولات غذایی و نوشیدنی می‌شناختند، آب بطری شده‌اش را هم عرضه کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۸

تیتر20 - وقتی سروکله آب‌های بطری شده در میان قفسه‌های فروشگاهی کشور پیدا شد، هنوز فرهنگ مصرفی و عادت‌های ذهنی مردم نسبت به‌این محصول چنان ضعیف و همراه با حالت تدافعی بود که کسی باور نمی‌کرد ‌این صنعت میلیاردی به زودی عرصه تاخت‌وتاز برند‌های متعددی باشد که برخی از آن‌ها پیش از آن کاملا محصولات دیگری تولید می‌کردند.
به هرحال با عبور بازار از مرحله ولع و شیفتگی مدتی بود که برند تازه‌واردی در بازار آب‌های نوشیدنی یا آب‌های بطری شده که مردم عموما به آن‌ها «آب معدنی» می‌گویند وارد نشده بود.
اما اخیر‌ این قاعده دگر شده است و یکی از برند‌های خوشنام، گویا در پی مطالعات و بازارسنجی‌های خود و یا با اعتماد به برند خود، متقاعد شده است که جایش در بازار آب‌های بطری شده‌ ایران، (چه می‌دانیم شاید هم منطقه و جهان)، خالی است و حالا دست به اقدام شده است.
گلنوش که همگان برندش را به عنوان تولید کننده سایر محصولات غذایی و نوشیدنی می‌شناختند، آب بطری شده‌اش را هم عرضه کرده است و حالا شاهد آب‌های نوشیدنی گلنوش در بطر‌های یک و نیم لیتری و باکس 6 بطری و نیم لیتری در باکس 12 بطری در سراسر کشور هستم.
گفتنی است که شرکت صنایع غذایی گلنوش که فعالیت خود را از سال 1359 شروع کرد، در ‌این مدت به تولید محصولات مختلفی مانند سس‌های سرد و گرم، رب گوجه فرنگی، کنسرو گوشتی، نوشابه گازدار،انواع کنسرو، ماءالشعیر، آبمیوه گازدار و... مشغول بوده است.
این شرکت برای اولین بار فعالیت تولیدی خود را با تولیداتی چون انواع کمپوت و مربا آغاز نموده و طی سال‌های بعد، رب گوجه فرنگی، انواع کنسروهای گوشتی، سس‌های مایونز و گوجه فرنگی و همچنین نوشابه‌های گازدار را به تولیدات خود اضافه نمود و حالا با تولید دو مدل آب معدنی، سبد محصولات خود را کامل‌تر کرده است. 

ارسال نظرات
موضوعات روز