دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
حضور بی سروصدای بوگاتی درایران /برندی با اصالت آلمانی دردنیای مد وپوشاک

تیتر20 – صدراشریعتمداری - بوگاتی را در ایران همه با ماشین هایش می شناسند و شاید برای همه جالب باشد تا بدانند برندی با همین نام در زمینه مد و لباس در اروپا و حتی در ایران فعال هست، در این گزارش می خواهم شما را با این برند بین المللی آشنا سازم، داستان برند بوگاتی در سال 1947 میلادی پس از پایان روزهای سخت جنگ جهانی دوم آغاز شد، فردریک ویلهلم برینکمن در شهر لوهم Lohne نخستین فروشگاه خود را در زمینه دوخت سفارشی برای خانمها و آقایان افتتاح کرد، این مسیری شد تا در چند دهه بعد شاهد شکل گیری این برند بزرگ باشیم، یکسال بعد از این افتتاح محلی ، فردریک نخستین مجموعه کت و شلوارهایش را به بازار عرضه کرد و موفقیت در این مرحله باعث شد تا تنها یکسال پس از آغاز به کار حدود 100 نفر در مجموعه وی مشغول به کار شوند، این تعداد در سال 1953 به حدود 260 نفر رسید.
در سال 1961 فردریک کمپانی Lord Brinkmann Italia SRL را در کشور ایتالیا به ثبت رسانید و ادامه کار خود را در مهد مد جهان ادامه داد، در سال 1978 برینکمن رسما برند بوگاتی را معرفی نمود و در سال 1984 نخستین کمپین تبلیغاتی خود را به بازار مد روانه کرد. این برند در سال 2000 در شهر فلورانس حضوری متفاوت در هفته مد Pitti عرضه کرد، . نهایتا در سال 2011 پس از یک کشمکش طولانی رسما نام کمپانی به Bugatti GmbH تغییر یافت. 
این برند اکنون در آستانه ده سالگی حضور خود در ایران است، بر خلاف بسیاری از برندهای نوظهوری که در ایران شاهد شکل گیری آنها هستیم، بوگاتی بی سر و صدا در تهران مدل های خود را عرضه می کند، برایم جالب بود در روزهایی که به سختی می توان به برندی به جهت اصالت و واقعی بودنش در ایران اعتماد داشت چگونه بوگاتی که حتی در سایت رسمیش نام ایران دیده می شود اینگونه ساکت به کارش ادامه می دهد. 
در شماره بعدی این مطلب به سراغ آقای مقدم نماینده این برند در ایران می روم تا از چند و چون این موضوع از وی سوال بپرسم.

برچسب ها: بوگاتی برند
ارسال نظرات
موضوعات روز