دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۳
در حال حاضر بیشترین امدادهایی که به خودروهای داخلی داده می شود، شامل خرابی باطری، گم کردن سوئیچ و گیر کردن و زمین گیر شدن آنهاست.
کد خبر: ۹۱۸۶

تیتر20 - شرکت های امدادخودرویی در حالی روزانه با انبوهی از تقاضا از سوی مشتریان روبرو هستند که بیشتر این تقاضا ها حول دو سه محور اصلی می چرخد.
در حال حاضر بیشترین امدادهایی که به خودروهای داخلی داده می شود، شامل خرابی باطری، گم کردن سوئیچ و گیر کردن و زمین گیر شدن آنهاست.
به عبارت بهتر، بیشترین تقاضای مشتریان از شرکت امداد خودرویی، به این سه مشکل مربوط می شود و در این بین ظاهرا خرابی باطری از دو مورد دیگر شایع تر است.
خراب شدن باطری در واقع به معنای زمین گیر شدن خودرو است و یکی از مشکلاتی به حساب می آید که نیاز به امداد فوری دارد، زیرا بدون باطری، عملا امکان حرکت خودرو وجود ندارد.
با توجه به این شرایط، اولا باید باطری های با کیفیت تری روی خودروهای تولید داخل نصب کرد و دوما شرکت های امداد خودرویی نیز می بایست با توجه به فراوانی تقاضای مشتریان، تخصص لازم برای تعمیر باطری های معیوب را داشته باشند.
اما گم شده سوئیچ نیز به عنوان یکی دیگر از تقاضاهای متعارف مشتریان از شرکت های امدادخودرویی شناخته می شود. این مشکل نیز عملا به زمین گیر شدن خودروها می انجامد، زیرا خودروهای داخلی به سیستم بدون سوئیچ مجهز نیستند و بنابراین در صورت گم شدن سوئیچ و عدم دسترسی به یدک آن، نیاز به امداد فوری دارند.
این در حالی است که شاید با ورود محصولات جدید به خودروسازی ایران، رفته رفته سیستم استارت بدون سوئیچ نیز در محصولات داخلی جا بیفتد.


ارسال نظرات
موضوعات روز