دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
مهدی طارمی و محسن مسلمان پس از دیدار مقابل فولاد مواضع تندی علیه مدیران باشگاه پرسپولیس گرفتند به طوری صحبت هایی درباره حضور احتمالی آنها در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود.
کد خبر: ۱۴۱۳۶
جلسه فوری با مسلمان و طارمی!

تیتر 20 - این روزها بازیکنان پرسپولیس از وضعیت پرداختی های این باشگاه راضی نیستند در حالی که با توجه به نتایج این تیم در طول یک فصل اخیر آنها خود را لایق چنین رفتاری از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس نمی دانند. در روزهای اخیر بازیکنان سرشناس این تیم بابت وضعیت پرداختی های این باشگاه انتقادهایی را مطرح کرده بودند اما تندترین صحبت ها از سوی مسلمان و طارمی پس از دیدار مقابل فولاد مطرح شد تا جایی که آنها به کنایه گفتند: رسما داریم برای خیریه بازی می کنیم.

با این حال علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس تصمیمی برای برخورد با این دو بازیکن و احضار طارمی و مسلمان به کمیته انضباطی این باشگاه ندارد. گفته می شود سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد جلسه ای فوری با حضور طارمی و مسلمان در باشگاه پرسپولیس برگزار کند و به صورت مستقیم درباره شرایط این تیم با آنها صحبت کند. طاهری برای اینکه بحران در تیمی که به لحاظ فنی در اوج قرار دارد افزایش پیدا نکند تصمیم دارد با برگزاری جلسه با دوقلوهای پرسپولیس به کدورت های پیش آمده پایان دهد.

این در حالی است که به نظر می رسد صحبت و وعده دادن به بازیکنانی مانند طارمی و مسلمان کمکی به حل شرایط موجود نکند. آنها به نمایندگی از بازیکنان پرسپولیس خواهان پرداخت مطالبات بازیکنان تیم هستند و شاید وعده ای تازه برای مدتی آنها را آرام کند اما در ادامه و در صورت پرداخت نشدن مطالبات دوباره آنها را مقابل مدیران پرسپولیس قرار خواهد داد./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز