جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
ایساکو توانسته تا به امروز به واسطه استانداردسازی و به روزآوری خدمات، صاحب دستاوردهای قابل توجهی از جمله افزایش رضایتمندی مشتریان و بهبود خدمات رسانی شود. با این حال افزایش کمی و کیفی خدمات پس از فروش، راهی است بی پایان و بنابراین ایساکو نیز برای ارتقای هرچه بیشتر خدمات خود چاره ای جز به روزتر شدن و کارآمدتر شدن ندارد.
کد خبر: ۱۵۴۹۵

دستاوردهای ایساکو در بازار رقابتی امروز


تیتر20 - خدمات پس از فروش همواره یکی از نقاط قوت و ضعف مهم خودروسازان دنیا از جمله شرکت های ایرانی بوده و نحوه ارائه این خدمات به طور معمول نقشی بسیار اساسی در جلب رضایت مشتریان داشته و دارد.

از همین رو، ایساکو توانسته در فضای رقابتی امروز گام های بزرگی را در استانداردسازی و به روز آوری خدمات بردارد و از همین رو برای هشتمین سال حائز رتبه نخست میان شرکت های عرضه کننده خودرو در کشور شده است.

این اقدامات در نتیجه رویکرد مدیران ایساکو بوده و بنابراین این شرکت می تواند با ادامه روند فعلی و صد البته تقویت آن، به دستاوردهای جدیدی در عرصه خدمات پس از فروش دست پیدا کند.تردیدی نیست که افزایش رضایت مشتریان در خدمات موردنظر، نیاز به استفاده از روش های نوین جهانی در عرصه خدمات پس از فروش داشته و می طلبد تا ایساکو قدم های بیشتر و بزرگتری در این مسیر بردارد. طبعا هرچه نحوه خدمات رسانی به مشتریان به سمت جهانی شدن رفته و از روش های نوین در این عرصه استفاده شود، ایساکویی ها با رضایت بیشتری از جانب مشتریان مواجه خواهند شد.

البته در مجموع می توان گفت ایساکو توانسته تا به امروز به واسطه استانداردسازی و به روزآوری خدمات، صاحب دستاوردهای قابل توجهی از جمله افزایش رضایتمندی مشتریان و بهبود خدمات رسانی شود. با این حال افزایش کمی و کیفی خدمات پس از فروش، راهی است بی پایان و بنابراین ایساکو نیز برای ارتقای هرچه بیشتر خدمات خود چاره ای جز به روزتر شدن و کارآمدتر شدن ندارد.

به نظر می رسد این شرکت برای جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان، بهتر است روی مسائلی مانند کاهش هزینه های خدمات رسانی، تامین هرچه بیشتر و مناسب تر قطعات و همچنین آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص تمرکز کند تا در این مسیر بی انتها از قافله جا نماند.

ارسال نظرات
موضوعات روز