سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
نیم نگاهی به "کارپوشه" اینترنت بانک حقوقی بانک ایران زمین
"کارپوشه" اینترنت بانک حقوقی، اقدامی نوین است که تسهيلاتی برای کاربران اينترنتی را فراهم می کند و جهت ارائه سرویس به مشتریان حقوقی و دارندگان حساب‌های مشترک طراحی و ارائه شده است.
کد خبر: ۱۷۱۲۸
بانک ایران زمین کارپوشه

تیتر20 - "کارپوشه" اینترنت بانک حقوقی، اقدامی نوین است که تسهيلاتی برای کاربران اينترنتی را فراهم می کند و جهت ارائه سرویس به مشتریان حقوقی و دارندگان حساب‌های مشترک طراحی و ارائه شده است.
این اقدام به‌منظور اشراف بر عملیات بانکی و سهولت بخشيدن در سپرده‌های حقوقی یا مشترک که دارای شرایط برداشت تعریف‌شده در بانک هستند و برداشت از آن نیازمند تائید بیش از یک نفر است طراحی شده و به منزله صرفه‌جویی در هزینه و زمان مشتریان ستودنی است.
بانک ايران زمين در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی و همچنین تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان حقوقی یا مشترک اقدام به راه‌اندازی سامانه بانکداری اینترنتی ویژه این اشخاص کرده است. با توجه به اينکه تراکنش‌های انتقال وجه برای اشخاص حقوقی نیاز به چند امضا دارد بنابراین سامانه بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقیقی، پاسخگوی مشتریان حقوقی نخواهد بود. اين در حاليست که بانک ايران زمين با اقدامی جدید تحت عنوان "کارپوشه" امکان انجام تراکنش انتقال وجه بصورت چند امضایی و با رعایت شرایط برداشت از حساب تعریف شده در شعبه را از طریق اینترنت فراهم می‌نماید و کار را برای شخص حقوقی تسهيل می دهد. 
مشتریان حقیقی مشترک دارای شرایط خاص و مشتریان حقوقی می‌توانند عملیات انتقال وجه را از طریق منوی انتقال وجه شروع و نسبت به تایید یا عدم تایید آن از طریق منوی کارپوشه اقدام کنند.

تراکنش‌های مالی مطابق با شرایط برداشت مبتنی بر چند امضا
سید محمدحسین استاد مدير روابط عمومی بانک ایران زمین در خصوص کارپوشه به خبرنگار تيـتر20 گفت: عملیات مالی بر مبنای اينترنت بانک با تقاضای بالایی از سوی کاربران صورت می پذيرد و شاهد نیاز روز افزون مشتریان حقوقی و حقیقی مشترک مبنی بر انجام عملیات مالی از طریق اینترنت بانک هستيم.
از اين رو بانک ایران زمین با هدف تسهيل شرايط برای مشتريان بانک، این امکان را با قرار دادن منوی "کارپوشه" در سامانه اینترنت بانک محقق کرده است. 
مشتریان بانک ايران زمين می‌توانند با ورود به صفحه اینترنت بانک ایران زمین از این امکان استفاده کنند.
استاد در ادامه افزود: تراکنش های مالی زمانی صورت می‌پذیرد که نخست در خواست توسط کاربر ثبت کننده انجام شود و سپس توسط امضاء داران مجاز تایید شود بعلاوه اينکه باید شرایط برداشت محقق شده باشد، اگر بخواهيم به صورت شفاف تری توضيح دهیم قابلیتی که کارپوشه را منحصر به فرد می سازد، انجام تراکنش‌های مالی مطابق با شرایط برداشت مبتنی بر چند امضا است.
مدیر روابط عمومی بانک همچنین درباره خدمات کارپوشه گفت: با ايجاد اين گزينه در منو ، برای اشخاص حقوقی و صاحبان حساب های مشترک، انتقال وجه داخلی به صورت عادی، دسته ای و مستمر امکان پذير است و انتقال وجه بين بانکی نيز بصورت انتقال پایای عادی ، دسته ای و مستمر ممکن است. بعلاوه اينکه امکان چاپ گزارش درخواست های کارپوشه وجود دارد. در اين محيط امکان تایید، لغو، ويرايش و رد درخواست های ثبت شده هست. 

کارپوشه بانک ایران زمین

ارسال نظرات
موضوعات روز