دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
سرانجام یک سال‌ونیم بعد از تصمیم بحث‌برانگیز مهدی طارمی مبنی بر ترک ریزه‌اسپور و بازگشت به پرسپولیس، فیفا به این مساله واکنش نشان داد و این بازیکن را چهار ماه از حضور در میادین محروم کرد.
کد خبر: ۱۸۱۳۴
تیتر 20 - سرانجام یک سال‌ونیم بعد از تصمیم بحث‌برانگیز مهدی طارمی مبنی بر ترک ریزه‌اسپور و بازگشت به پرسپولیس، فیفا به این مساله واکنش نشان داد و این بازیکن را چهار ماه از حضور در میادین محروم کرد. به این ترتیب مهاجم آماده این روزهای فوتبال ایران تا بهمن‌ماه در هیچ مسابقه رسمی نمی‌تواند به میدان برود و دست پرسپولیس هم لای پوست گردو است. در این شرایط سوال کلیدی این است که اگر طارمی ابتدای فصل موفق به جدایی از پرسپولیس می‌شد و سر از پانیونیوس یونان در می‌آورد، چه اتفاقی رخ می‌داد؟
 
مهاجم بوشهری پیش از آغاز مسابقات فصل جاری تا یک‌قدمی پیوستن به پانیونیوس پیش رفت و چیزی نمانده بود همبازی احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی شود. در آن مقطع رسانه‌های یونانی مطالب و گزارش‌های بسیار زیادی در این مورد منتشر کردند، هرچند در نهایت به خاطر عدم صدور رضایتنامه طارمی، این اتفاق رخ نداد. طارمی هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت و باشگاه ایرانی برای صدور رضایتنامه این بازیکن، مبلغی معادل یک میلیون یورو طلب کرده بود؛ شرطی که طارمی و باشگاه یونانی موفق به عملی کردنش نشدند و به این ترتیب مساله ترانسفر به یونان منتفی شد.
 
به نظر می‌رسد امروز مدیران پانیونیوس باید خیلی خوشحال باشند که طارمی را جذب نکردند، چرا که ممکن بود ناگهان به خاطر ماجرایی که اصلا به آنها ربطی نداشت، با محرومیت چهار ماهه مهاجم جدیدشان روبرو شوند و تمام حساب و کتاب‌های‌شان به هم بریزد. پانیونیوس امسال به خاطر خوردن به قرعه مکابی از رژیم صهیونیستی و حضور شجاعی و حاج‌صفی در آن دیدار کلی دردسر برای این دو بازیکن ایرانی به وجود آورد، اما ممکن بود در صورت انتقال طارمی به این باشگاه، تیم یونانی نیز با معضلی بسیار بزرگ مواجه شود. به نظر می‌رسد فعلا همکاری بازیکنان ایرانی با این باشگاه چندان برای طرفین خوش‌یمن نبوده است! پانیونیوس تا پایان هفته پنجم فصل جدید لیگ یونان، با 11امتیاز روی پله دوم جدول رده‌بندی قرار دارد./بانک ورزش
ارسال نظرات
موضوعات روز