دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
خوراکی ها،فرصت طلایی کسب وکاردر ایران

حامد یزدی          

با گذر از جامعه سنتی به صنعتی و شکل گیری سازمان های مختلف به منظور رفع نیازهای متنوع بشری، عادات غذایی مردم نیز در این بازه تغییر یافته است. در جامعه امروزی، با ایجاد مشغله های زیاد برای اعضای خانواده ها و فرصت های کم برای پخت غذا، رستوران ها و فست فودها به عنوان یکی از ارکان غذای هفتگی خانواده ها تبدیل شده است. استفاده از ادویه های مختلف در این خوراک ها، قیمت پایین برخی از این فرآورده ها و کم بودن فرصت تفریح در بیرون از منازل در ایران نیز عوامل دیگر در ترغیب افراد در رو آوردن به خوراکی ها و صرف وقت و صحبت و تفریح در رستوران ها و فست فودها است.
از دیدگاه فرصت های بازار در ماتریس SWOT، با توجه به جمعیت ایران (حدود 80 میلیون نفر) و سرو روزانه سه وعده غذایی در میان مردم (در حدود 240 میلیون وعده غذایی در هر روز)، این صنعت جایگاه مناسبی برای ایجاد کسب و کارهای جدید است. به علاوه، این صنعت دارای حاشیه سود بالا و مناسبی هم می باشد. این جذابیت ها سبب شده تا این صنعت برای سرمایه گذاران به عنوان یک فرصت طلایی به حساب آید و برای ورود به این بازار استراتژی های مختلفی داشته باشند.

ارسال نظرات
موضوعات روز
پرسش