دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
انتشار اظهار نظر برانکو درباره اینکه با پرسپولیس رسما قرارداد جدیدی امضا نکرده و آنچه بین او و گرشاسبی رد و بدل شده یک توافقنامه بوده نگاه ها را به سمت علی دایی و احتمال حضور او در پرسپولیس برده است.
کد خبر: ۲۵۰۶۶
تیتر20 - پرسپولیسی ها که تصور می کرند فصل بعد هم تکلیف سرمربی شان مشخص است و تمدید قرارداد با برانکو به امضا رسیده است حالا با این خبر مواجه شده اند که قراردادی در کار نیست و فقط موافقتنامه بین طرفین رد و بدل شده است.شایعه جدیدی را منتشر کردند.علی دایی

علی دایی سوژه جدیدترین شایعه فوتبال ایران است. از دیروز که خبر رسیده برانکو هنوز قراردادش با پرسپولیس را تمدید نکرده رسانه های مختلف از احتمال جدایی سرمربی قرمزها و حضور دایی به جای او خبر داده اند.

احتمال حضور دایی در پرسپولیس
خبرگزاری میزان دیروز اولین رسانه ای بود که این شایعه را منتشر کرد و حالا نوبت به خبرآنلاین رسیده که به آن اشاره کند:" برخی احتمال می دهند در صورت عدم توافق نهایی برانکو با گرشاسبی، علی دایی که در سایپا نتایج خوبی گرفته کاندیدای شماره یک جانشینی برانکو در پرسپولیس باشد." البته هیچ کسی اشاره نکرده که اگر جدایی برانکو از پرسپولیس اتفاق بیفتد آیا سایپا به همین راحتی قید سرمربی موفقش را خواهد زد؟

جانشینی علی دایی جدی است؟
دایی با سایپا قرارداد دارد و در فصل گذشته توانست با تیمی که میانگین سنی اش نسبت به رقبا پایین تر بود به موفقیت برسد. دایی تابستان سال گذشته قرارداد دو ساله امضا کرد و تلاش کرد قرارداد های دو و سه ساله با بازیکنان امضا کند تا بتواند با جوانگرایی و افزایش تجربه شاگردانش در فصل دوم با تیمی که تغییرات چندانی ندارد و هماهنگ تر شده نتایج بهتری کسب کند.

 شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
از طرف دیگر جعفر کاشانی بر رسمی بودن توافق با برانکو و ادامه همکاری با او پس از عقد قرارداد تاکید کرده است. کارشناسان حقوقی تاکید دارند برانکو حتی اگر توافقنامه هم امضا کرده باشد از نظر قانونی اعتبار دارد و البته آنچه در این توافقنامه بین طرفین رد و بدل شده هم اهمیت دارد.

نزدیکان برانکو تاکید می کنند که سرمربی سرخ ها به همین دلیل طی ماههای گذشته پیشنهادات رسمی از ازبکستان و دو تیم عربستانی و برخی پیشنهادات غیر رسمی از سایر تیم های عربی را رد کرده و تصمیم به جدایی ندارد.

علی دایی که در آخرین فصل حضورش در پرسپولیس نایب قهرمان شد حالا در مربیگری با تجربه تر از قبل شده و بی توجه به این حرف و حدیث ها در حال برنامه ریزی برای فصل آینده آست و به دنبال این است جای خالی قلی زاده و ترابی را در صورت جدایی پرکند./ای اسپورت
ارسال نظرات
موضوعات روز