سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
استارتاپ های خلاقانه و تحول در صنعت بیمه !
پیشرفت تکنولوژی تمامی عرصه های زندگی را تحت تاثیر خود قرار داده است. بسیاری از شغل ها نیز به جای دفاتر به فضای مجازی منتقل شده و در سایت ها، نرم افزارها و استارتاپ ها فعالیت می کنند.
کد خبر: ۲۵۴۵۴

صدور، تمدید و تعویض دفترچه های بیمه غیر حضوری شد!


تیتر20 - امروزه استارتاپ ها تحولات بسیاری در حوزه های مختلف کسب و کار ایجاد کرده اند. به ویژه آنکه به گفته کارشناسان تا سال 2025 میلادی، بسیاری از مشاغل به صورت اینترنتی انجام می شوند. 

پیشرفت تکنولوژی تمامی عرصه های زندگی را تحت تاثیر خود قرار داده است. بسیاری از شغل ها نیز به جای دفاتر به فضای مجازی منتقل شده و در سایت ها، نرم افزارها و استارتاپ ها فعالیت می کنند.

 در کلان شهرهای پر ترافیکی مانند تهران، مردم ترجیح می دهند به جای گیر کردن در ترافیک با استفاده از لپ تاپ و یا تلفن های همراه هوشمند کارهای اداری خود را انجام دهند و نه در صف های طولانی منتظر بمانند نه دود هوای آلوده تهران را استنشاق کنند. 

یکی از این کارهای اداری حوصله سربر کارهای مربوط به بیمه است. به جز ترافیک و آلودگی هوا متقاضیان می بایست ساعت ها در صف انتظار بمانند یا اینکه منتظر اتمام اقدامات مربوطه برای صدور بیمه در دفاتر بیمه باشند اما اکنون استارتاپی در زمینه خدمات بیمه ای فعالیت می کند که  این مشکل را حل کرده  و در مدت زمان کوتاهی با استقبال مردم نیز روبرو شده است.

 از سویی دیگر فعالیت های بیمه ای از مشاغل پر درآمد محسوب می شده اما با وجود پیشرفت تکنولوژی و ظهور استارتاپ های خلاقانه، فعالان این حوزه باید خود را به روز کرده و در استارتاپ ها مشغول به کار شوند.

صدور، تمدید و تعویض دفترچه های بیمه غیر حضوری شد!

آیدین محمد حسینی، مدیر عملیاتی و پروژه استارتاپ بیمیتو در گفت و گو با «تیتر 20» اظهار کرد: از اواخر سال 94 اقدامات مربوط به تحقیقات بازار و فعالیت های مطالعاتی آغاز شد و در روز 13 آذر 95 که روز بیمه است از استارتاپ بیمیتو به صورت رسمی بهره برداری شد.

او افزود: در ابتدا تنها خدمات مربوط به بیمه شخص ثالث و بیمه های خودرو ارائه می شد تا پس از مشاهده میزان اقبال عمومی دیگر خدمات نیز به این استارتاپ افزوده شود. پس از چندی بیمه عمر، بیمه مسافرتی، بیمه اموال و آتش سوزی، بیمه وسایل نقلیه شامل بارکش ها و موتور سیکلت ها، بیمه اشخاص، بیمه های پزشکان و پیرا پزشکان نیز به مردم عرضه شد.

محمد حسینی در ادامه بیان کرد: اکنون با سازمان تامین اجتماعی نیز همکاری می کنیم و صدور، تمدید و تجدید دفترچه های بیمه را نیز انجام می دهیم. در واقع مردم برای صدور، تمدید و تجدید دفترچه های بیمه می بایست 3 تا 3:30 ساعت در صف منتظر بمانند اما با استفاده از بیمیتو اقدامات لازم در ظرف چند دقیقه انجام می شود و تنها کافی است متقاضیان اطلاعات لازم را در استارتاپ بیمیتو بارگذاری کنند. سپس پنل بیمیتو اقدامات لازم را انجام داده و دفترچه بیمه به درب منزل متقاضیان ارسال می شود.

او درباره میزان استقبال مردم از این استارتاپ اظهار کرد: استقبال کاربران بسیار فراتر از آنچه که انتظار داشتیم بوده است و از برنامه کاری خود جلوتر هستیم. با این استقبالی که مشاهده شده به زودی خدمات بیشتر و متنوع تری را به بازار عرضه خواهیم کرد./صبا رضایی

ارسال نظرات
موضوعات روز