پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
کشتی تفریحی بام لند، جاذبه گردشگری جدید تهران
اولین رستوران کشتی تهران!

تیتر20 - منطقه 22 تهران در دهه گذشته روند شتابان توسعه را در حالی طی کرده که این نقطه از شهر، به لحاظ توریستی و تفریحی نیز به یکی از اهداف ومقاصد گردشگری درون شهری پایتخت تبدیل شده است.

مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه چیتگر در کنار مجموعه آبشار تهران و پارک عظیم جوانمردان و مجموعه قدیمی و عظیم چیتگر که از دهه های گذشته نیز محل عزیمت تهرانی ها برای گذراندن یک روز شاد و دلپذیر بوده از جمله نقاط محبوب این منطقه است. مجموعه تفریحی و آبی «او پارک» که در کنار پارک جنگلی چیتگر ایجاد شده نیز یکی از مجموعه های جدید گردشگری این منطقه است.

اما در میان همه این ها مجموعه «بام لند» با امکانات و مراکز رفاهی و تفریحی بسیار، در واقع مانند نگینی در میان منطقه 22 می درخشد.

یکی از امکاناتی که اخیرا به این مجموعه اضافه شده و جاذبه های بام لند و مجموعه دریاچه چیتگر را به مراتب اضافه کرده است، «مجتمع کشتی تفریحی بام لند» است  که رستوران رویال لانژ را نیز در خود جای داده و محل مراجعه مستمر گردشگران شهری و حتی استانی و بین المللی شده است. 

این مجموعه که با استفاده از به روز ترین امکانات لازم برای چنین مرکزی از جمله تیمی حرفه ای توسعه یافته، محل مناسبی برای برگزاری اغلب رویدادهای رسمی وغیر رسمی از جمله جشن های تولد، میهمانی های رسمی وخانوادگی است. 

به نظر می رسد با اضافه شدن مجتمع کشتی تفریحی بام لند و مجموعه امکانات عمومی دریاچه، باید منتظر افزایش قابل توجهی در زمینه گردشگری شهری وتوسعه این بخش باشیم. 

نکته قابل ذکر درباره کشتی تفریحی بام لند این است که برای این کشتی که برای اولین بار در تهران به بهره برداری می رسد، نمونه دیگری وجود ندارد. 

البته موارد مشابهی از کشتی های کروز به این شکل در مناطق جنوبی و جزیره کیش وجود دارد؛ با این تفاوت که مجموعه کشتی تفریحی تهران با توجه ویژگی هایش قابل مقایسه با نمونه های قدیمی تر موجود در سایر نقاط ایران نیست. 

نکته قابل ذکر برای علاقه مندان این مجموعه تفریحی این است که استفاده از خدمات کشتی تفریحی بام لند صرفا از طریق رزرواسیون میسر است و متقاضیان می‌توانند تمامی فضا، یا یک میز را برای انواع ملاقات‌ها رزرو کنند.

همین طور باید اضافه کرد که  ظرفیت کشتی تفریحی بام لند  70 نفر است و می توان از آن برای برگزاری جشن‌ها، سمینارها، قرارهای خصوصی حتی به‌عنوان کافه رستوران بهره برداری کرد. 

در کشتی تفریحی بام لند انواع غذاهای سرد و گرم به صورت غذای اصلی و فینگردر کنار انواع کافه‌ها، نوشیدنی‌ها و... ارائه می شود.

خدمات ارائه شده در کشتی تفریحی بام لند به صورت لانژ است. در این نوع سرویس دهی مهمان وارد یک فضای مشخص شده و در آن جا می تواند به سلیقه خود از میان خوراک ها، پیش خوراک ها و دسرهای مختلف آن چه را که مورد پسند است انتخاب نماید.

 ضمن این که سیستم مدیریت سرویس در داخل مجموعه به صورت هوشمند و بااستفاده از دستگاه های مدرن دیجیتال صورت می گیرد. 

کشتی تفریحی بام لند در دو طبقه طراحی شده و مخصوصا طبقه دوم آن دید بسیار مناسبی از دریاچه را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

 کشتی تفریحی بام لند با سرعت 30 کیلومتر در ساعت در دریاچه حرکت می کند و سانس های آن دوساعته است. 


ارسال نظرات
موضوعات روز