دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
سهامداران عملکرد سال 96 بانک پارسیان را تصویب کردند!/تقسیم سود 4 ریالی به ازای هر سهم بانک پارسیان

تیتر20 - مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای رسیدگی به عملکرد دوره مالی منتهی به 29 اسفند96،  صبح روز یکشنبه31 تیرماه 1397با صدور مجوز بانک مرکزی در سالن اجتماعات پژوهشگاه نیرو و با حضور بیش از 83درصد سهامداران برگزار شد تا این بانک نیز به سرنوشت 7 بانک دیگر از جمله بانک صادرات، تجارت ، ملت ، پست بانک، گردشگری، دی و مهر اقتصاد دچار نشده و با لغو مجمع عمومی مواجه نشود.

در ابتدای این جلسه متن پیام هیات مدیره به سهامداران برای جمع حاضر قرائت شد. سپس هیات رئیسه مجمع با ریاست آقای مهندس عباس خسروانی عضو هیئت مدیره بانک پارسیان در جایگاه حضور یافتند.

 همچنین آقایان تقی پور و موحد نژاد به عنوان ناظرین و آقای ساعدی به عنوان منشی جلسه و آقای جعفری به عنوان نماینده سازمان بورس درجایگاه حضور یافتند.

 همچنین آقایان شمس عالم و رییسی از اعضای هیئت مدیره بانک پارسیان نیز برای پاسخگویی به سوالات و موارد مطرح شده در خصوص گزارش های قانونی و سوالات مطرح از سوی سهامداران در ترکیب هیئت رییسه حاضر بودند.

در ادامه دکتر کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، به تلاش های شبانه روزی این بانک برای برگزاری این مجمع اشاره نمود و ضمن ارائه گزارش مفصلی در خصوص عملکرد بانک پارسیان در سال 96 به نقاط ضعف و قوت این بانک پرداخت و با اشاره به دستاوردهای مثبت عملکردی بانک پارسیان از عملکرد این بانک برای سال مالی منتهی به 96 در جمع سهامداران دفاع کرد.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی صنعت بانکداری از جنبه های بین المللی و داخلی با تاکید بر شاخص های عمدتا مثبت بانک پارسیان در سال گذشته گفت: با وجود همه مشکلات و سختی های داخلی و بین المللی، از اینکه توانسته ایم تا این لحظه همواره از حقوق سهامداران صیانت کنیم خوشحالیم.

در ادامه پرویزیان با اشاره به رقم قابل توجه وصول مطالبات بانک پارسیان در سال گذشته، افزود: امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر با فروش املاک و متعلقاتی که در جریان وصول مطالبات به دارایی غیرنقدی بانک افزوده شده، رقم ریالی حاصل را وارد چرخه گردش مولد بانک نماییم.

پس از پایان این گزارش، جلسه مجمع با استماع گزارش بازرس قانونی بانک در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱2/۱۳۹6 و ارائه پاسخهای هیئت مدیره ادامه یافت که در نهایت صورت‌های مالی این بانک با رای مثبت اکثریت حاضر در جلسه به تصویب رسید.

همچنین مصوب شد که پاداش و حق حضور اعضای هیئت مدیره نسبت به سال گذشته هیچ افزایشی نداشته باشد.

انتخاب موسسه حسابرسی « دایا رهیافت» به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی، و موسسه «دش و همکاران» به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل، انتخاب روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی بانک پارسیان در سال 97 و تقسیم ٤ ریال سود به ازای هر سهم، از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی بانک پارسیان بود.
ارسال نظرات
موضوعات روز