دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
طرح جدید ایساکو
مشتریان وقتی به نمایندگی های ایساکو مراجعه می کنند، پیامکی مبنی بر پذیرش خودرو به آنها ارسال می شود و در ادامه، در مسائلی مانند پیگیری خواب خودرو تامین قطعه و ریز هزینه ها نیز این پیام رسانی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۷۹۴۱
پیامک دریافت نکردید، نمایندگی را ترک نکنید

تیتر20 - شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) به تازگی قابلیتی جدید را برای مشتریان خود در نظر گرفته که به آنها امکان آگاهی از روند پذیرش تا ترخیص خودروهایشان را می دهد. 
 
بر این اساس، مشتریان وقتی به نمایندگی های ایساکو مراجعه می کنند، پیامکی مبنی بر پذیرش خودرو به آنها ارسال می شود و در ادامه، در مسائلی مانند پیگیری خواب خودرو تامین قطعه و ریز هزینه ها نیز این پیام رسانی ادامه خواهد داشت.

 در واقع مشتریان پس از مراجعه به نمایندگی، باید منتظر دریافت پیامک ایساکو مبنی بر پذیرش خودرو خود باشند و تا ارسال آن، نمایندگی را ترک نکنند.

این اقدام شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از چند جهت می تواند مثبت باشد، از جمله اینکه نوعی اعتمادسازی را میان این شرکت و مشتریان رقم خواهد زد.

 به عنوان مثال، ریز فاکتور خدمات از طریق پیامک به مشتریان ارسال می شود و آنها می توانند مطابقت های لازم را در این مورد انجام داده و از صحت و سقم مبالغ پرداختی به نمایندگی ها مطمئن شوند.

نکته دیگر اینکه سابقه تعمیراتی و همچنین عقبه مالی خدمات ارائه شده به مشتریان نیز  حفظ خواهد شد.

 از سوی دیگر اما این اقدام ایساکو می تواند به شفاف تر شدن تعاملات میان نمایندگی ها و مشتریان کمک بزرگی کرده و در نهایت سبب شود سطح رضایتمندی از ایساکو افزایش یابد.

به نظر می رسد در شرایط فعلی که گاهی مشتریان پس از تحویل خودرو به نمایندگی دچار سردرگمی شده و اطلاع چندانی از روند تعمیر خودرو خود ندارند، اطلاع رسانی پیامکی می تواند آنها را از این سردرگمی نجات بدهد.

ارسال نظرات
موضوعات روز