دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
در روزهای اخیر در میان آگهی های ترحیم و تسلیت که در مطبوعات کشور منتشر شد، نام اکبر پیمان پور هم به چشم می خورد، مردی که از کارآفرینان کشور و از جمله کسانی بود که در زمینه توسعه بازارهای مدرن و مراکز خرید نو ظهور در ایران فعالیت قابل ملاحظه ای داشت.
کد خبر: ۳۴۴۰
بنیان گذار بازار مرجان کیش درگذشت

تیتر20 - در روزهای اخیر در میان آگهی های ترحیم و تسلیت که در مطبوعات کشور منتشر شد، نام اکبر پیمان پور هم به چشم می خورد، مردی که از کارآفرینان کشور و از جمله کسانی بود که در زمینه توسعه بازارهای مدرن و مراکز خرید نو ظهور در ایران فعالیت قابل ملاحظه ای داشت.
مهندس اکبر پیمان پور، را در سال های اخیر با عنوان مالک و بنیان گذار بازار مرجان کیش می شناختند که بعد از ساخت، و بهره برداری از آن، خیلی زود در میان مراکزی قرار گرفت که مسافران کیش معمولا به نیکی از آن ها یاد می کنند.
مهندس اکبر پیمان پور علاوه بر فعالیت های متعدد خود در زمینه بازرگانی، داخلی و بین المللی، مدیر عامل شرکت بین المللی مرجان کیش هم بود که علاوه بر ساخت بازار مرجان کیش در زمینه سرمایه گذاری، واردات و صادرات نیز فعالیت می کرد.
بازار مرجان که در یکی از سواحل شرقی جزیزه کیش واقع شده در زمینی به مساحتی نزدیک به 23 هزار متر مربع در یک طبقه احداث شده است.
این مجتمع که از سال 1370 تاکنون درحال بهره برداری است، علاوه بر پارک ساحلی و واحد های مسکونی از معماری جذابی نیز بهره مند است که باید به این همه یک آکواریوم دیدنی با حجم 5 هزار و 400 متر مکعب نیز اشاره کرد.
این بازار، دارای 260 واحد تجاری است که در زمینه های مختلف در حال فعالیت است و دو رستوران و دو کافه را نیز در خود جای داده است.
این مرکز خرید و تفریح که از مراکز مهم کیش به شمار می رود به عنوان یکی از یادگارهای مرحوم مهندس اکبر پیمان پور در جزیره کیش باقی مانده است.

ارسال نظرات
موضوعات روز