دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
تیتر20 بررسی می کند؛
با اعلام نتایج ارزیابی کیفی شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، باز هم این ایساکو بود که توانست رتبه یک را به دست بیاورد تا نشان دهد کیفیت و کمیت خدماتش فقط روی کاغذ نیست.
کد خبر: ۳۵۷۹۰
تیتر20 - این برای دهمین سال است که شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در صدر جدول رده بندی ارزیابی کیفی قرار می گیرد، اتفاقی که نشان می دهد پشت آن کلی برنامه و ایده و تلاش وجود داشته است. 

برای آنکه بدانیم ایساکو چطور توانسته این روند موفقیت آمیز را طی 10 سال به صورت متوالی طی کند، باید نگاهی بیندازیم و عملکرد این شرکت در چگونگی و کم و کیف ارائه خدمات به مشتریان. 

طی 10 سالی که ایساکو توانسته عنوان نخست را در ارزیابی کیفی شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خود اختصاص دهد، اتفاقات زیادی در حوزه سیاسی و اقتصادی کشور رخ داده است؛ برخی مثبت و برخی به شدت آزاردهنده و محدودکننده.

 با این حال ایساکو به گواه آمار و گزارش های موجود، همواره در این سال ها تلاش کرده تا از سطح کمی و کیفی خدماتش کاسته نشده و حتی خدمت رسانی به مشتریان را توسعه نیز بدهد. 

البته این به معنای بی عیب و ایراد بودن عملکرد ایساکو نیست، چه آنکه به هر حال این شرکت نیز مانند هم صنفان خود، گاهی با چالش هایی از جمله کمبود قطعه، افزایش هزینه ها و همچنین مشکلات کیفی خودروها (که نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات را افزایش می دهد) مواجه بوده و هست. 

به عنوان مثال، در دوران تحریم این چالش ها بیشتر خود را نشان می دهد، چه آنکه همین حالا نیز که تحرم ها گریبان خودروسازی کشور را گرفته، ایساکو باز هم در مقایسه با رقبا رتبه برتر را به دست آورده است. 

این شرکت توانست با تکیه بر ظرفیت بالای اپلیکیشن ها و شبکه های مجازی، ارتباط با مشتریان را بهبود ببخشد و به نوعی در فراز و نشیب تحریم، خدماتی تا حد امکان مناسب و منسجم  را به مشتریان ارائه داده و نشان دهد می توان در موقعیت های مختلف هم برای مشکلات چاره اندیشی کرد.

تکرار صدرنشینی ایساکو اما گویا به مذاق برخی شرکت ها خوش نیامده و آنها به دنبال لوث کردن این اتفاق مهم و قبضه کردن به نام خود هستند.

 برخی از این شرکت ها، سعی دارند با تفسیر به رای از گزارش و امار منتشره از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مبنی بر رتبه بندی شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، به نوعی گوشه ای از حقیقت را نادیده بگیرند. 

این در حالی است که به گواهی آمار و ارقام رسمی، حضور قدرتمند و مبتنی بر فناوری روز پایش و تحلیل اطلاعات و همچنین ساختار منسجم شبکه خدمات دهی ایساکو، حقیقتی انکارناپذیر محسوب می شود.

 فقط یک قلم از این حضور قدرتمند، دارا بودن نزدیک به ۸۰۰ نمایندگی در سراسر کشور است که دیگر شرکت های رقیب از آن محروم هستند. نکته دیگر به رتبه نمایندگی های ایساکو مربوط می شود، چه آنکه در این بخش نیز این شرکت برتر از رقبا حاضر شده است.

 آمار می گوید 52 درصد از نمایندگی های ایساکو توانسته اند در رتبه یک جا خوش کنند؛ این یعنی ایساکو تواسته طی سال جاری علاوه بر برتری در میان رقبای داخلی گوی سبقت را از شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای وارداتی نیز برباید. 

این را هم نباید فراموش کرد که گستردگی مشتریان ایساکو اصلا قابل مقایسه با شرکت های وابسته به واردکننده ها نیست.

 به عبارت بهتر، ایساکو با توجه به این گستردگی، کار بسیار سخت تری برای جلب رضایت مشتریان، با توجه تفاوت سلیقه ها و جامعه آماری بالا و همچنین سطح کیفی خودروهای داخلی دارد.
 

ارسال نظرات
موضوعات روز