سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
گزارش ویژه
با امضای قراردادی بین دو شرکت معتبر پخش مویرگی که از بزرگترین فعالان صنعت پخش مویرگی در ایران هستند، به صورت رسمی «پارس سام پخش» و «به پخش» خواهر خوانده شدند.
کد خبر: ۳۶۳۷۰
رضا گلشنی

تیتر20 - رضا گلشنی، مدیر عامل «شرکت پارس سام پخش» با اشاره به این مساله که شرکت «به پخش» خواهر خوانده جدید «پارس سام پخش» سابقه ای 30 ساله در زمینه پخش مویرگی در فروشگاه ها و مراکز خرید دارد، افزود: براساس این قرارداد، مقرر شده است که تمامی کالاهایی که در سبد شرکت «پارس سام پخش» بخصوص محصول عسل «درنیک»، به صورت مویرگی در سراسر ایران توزیع و فروخته شود. 

رضا گلشنی درباره اهمیت این همکاری تازه که فصل جدیدی را در زمینه صنعت توزیع مویرگی کشور خواهد گشود، تصریح کرد: این رخداد از آن جهت برای ما اهمیت دارد که قرارداد مذکور اولین قرارداد رسمی «پارس سام‌ پخش» با یک شرکت بزرگ دیگر در حوزه پخش است که می تواند دایره فعالیت ما را در کل کشور گسترش بدهد. این در حالی است که پارس سام پخش با ایجاد بازار مویرگی هیبریدی علاوه بر تحت پوشش قرار دادن 22 استان کشور با ایجاد بازارهایی در عراق، گرجستان، عمان، کانادا و یمن نیز ارز آوری قابل توجهی برای کشور داشته است. نکته ای که می تواند در شرایط فعلی اقتصادی کشور و در سال حمایت از تولید ایرانی یکی از گام های اساسی در تقویت بنیه های اقتصاد ملی باشد.  
به گفته رضا گلشنی، پارس سام پخش که از این پس می تواند از تجارب و پتانسیل های خواهر خوانده خود (شرکت به پخش) استفاده نماید، با جذب و سرویس دهی به بیش از 20 شرکت تولید کننده داخلی و صاحبان برند های معتبر ایرانی، برنامه های استراتژیک پیش روی خود را بر صادرات و افزایش بازارهای شرکت های طرف قرارداد خود در خارج از کشور قرار داده است و امیدوار است که با همراهی و سرمایه گذاری تولید کنندگان بزرگ ایرانی به این اهداف خود دست یابد. 
گفتنی است که شرکت پارس سام پخش که از سال 1391 فعالیت های خود را در زمینه پخش مویرگی آغاز کرد، از همان ابتدا تمرکز اصلی فعالیت های خود را به فروشگاه های زنجیره ای اختصاص داد و خیلی زود توانست با توسعه عملکرد های خود ضمن ایجاد اشتغال مستقیم برای 300 نفر،  و همین طور اشتغال زایی غیر مستقیم برای هزاران نفر دیگر، به عنوان یک شرکت خصوصی و حرفه ای (با شش زیر مجموعه قدرتمند) در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، پایلوت مناسبی از سبک نوین فروش دنیا را در ایران ارائه نماید. 

به پخش پارس سام پخش
از سوی دیگر، شرکت «به پخش»، خواهر خوانده جدید، «پارس سام پخش» نیز در صنعت پخش کشور سابقه فعالیت دیرینه ای دارد و به نوعی، رهبری و پیشتازی این حوزه را در کشور عهده دار است و تعامل رسمی و نیرومند این دو مجموعه می تواند صنعت پخش مویرگی کشور را متحول نموده و شرکت های طرف قرارداد این دو مجموعه را پشتیبانی موثر تری بنماید.  
شرکت پخش مویرگی «به پخش» به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین شرکت فعال در زمینه توزیع محصولات غذایی، دارویی و بهداشتی ایران، که از سال 1381 به یک شرکت سهامی عامل تبدیل شد، در منطقه خاورمیانه هم جایگاه خاصی دارد.
این مجموعه عظیم، با نزدیک به 1400 نفر پرسنل حرفه ای به همراهی مجموعه ای از شرکت های تابعه خود، در زمينه هايی چون؛  خرید ، بسته بندی ، توزیع و فروش انواع کالا، واردات و صادرات، اخذ نمایندگی انحصاری کالا، حمل و نقل جاده ای، سرمایه گذاری در سهام شرکت ها، ایجاد نمایشگاه و نظایر آن در حوزه داخلی و بین المللی فعالیت می کند. 
بدیهی است که همان طور که رضا گلشنی هم اشاره داشت، تعامل مثبت و سازنده این دو گروه بزرگ برای سه ضلع مثلثی که ایجاد شده است بسیار سودمند خواهد بود: دو ضلع این مثلث، دو خواهر خوانده جدید هستند و ضلع سوم، شرکت های طرف قرارداد آن ها. 

ارسال نظرات
موضوعات روز