پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
تیتر20 بررسی می کند؛
ایساکو طی این سال ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان پی در پی بر قابلیت های "موبایل اپلیکیشن" خود افزوده است.
کد خبر: ۳۹۳۱۲
پیشرفت ایساکو در خدمات مجازی/ قابلیت های جدید موبایل اپلیکیشن ایساکو
تیتر20 - در روزگاری که ارتباطات مجازی و اینترنت نقش مهم و وسیعی در زندگی جهانیان دارد، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) نیز سعی کرده با تمام توان در این حوزه فعال مانده و با مشتریان خود تا حد امکان از مسیر اپلیکیشن های موبایلی ارتباط برقرار کند.

 ایساکویی ها از مدت ها قبل و شاید پیش از رقبای خود در دیگر شرکت های خودروسازی کشور، سیستم "موبایل اپلیکیشن" را راه اندازی کردند تا در قالب آن، خدمات بهتری را به مشتریان ارائه کنند.

استفاده از این سیستم، به مشتریان شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو امکان می داد با صرف وقت و هزینه کمتری، خدماتی بهتر را در مدت زمانی کمتر از گذشته دریافت کنند.

یکی از اصلی ترین خدمات حاصل از "موبایل اپلیکیشن"، نوبت دهی بود. این خدمت ایساکو سبب شد مشتریان بدون مراجعه به نمایندگی ها و معطل ماندن پشت خطوط تلفن، اقدام به نوبت گیری کنند. این روش کمک زیادی به مشتریان ایساکو بابت صرفه جویی در وقت و هزینه آنها می کرد.

خدمت دیگری که ایساکویی ها در قالب "موبایل اپلیکیشن" به مشتریان  خود ارائه کردند، به امداد فوری مربوط می شد. مشتریان می توانستند با استفاده از این روش و در مواقعی که خودروشان نیاز به تعمیرات فوری داشت، درخواست امداد خود را برای ایساکو ثبت کرده و خدمت موردنظر را دریافت کنند.

 طبعا وجود چنین امکانی در "موبایل اپلیکیشن" ایساکو، هم از حیث هزینه و وقت به مشتریان این شرکت کمک می کرد و هم از جنبه روانی (در مقاطعی که خودروها نیاز به امداد فوری داشتند) اقدامی مثبت بود.

جدا از اینها اما خدمت مهم دیگری که در "موبایل اپلیکیشن" ایساکو گنجانده شده، به اصالت قطعات این شرکت مربوط بود. بر این اساس، مشتریان می توانستند با ارسال کد به یک سامانه پیامکی، از اصالت قطعه خریداری شده خود مطمئن شوند. با توجه به اینکه نصب قطعات تقلبی در خودروها تبعات جانی و مالی به دنبال داشت و دارد، اطلاع درباره اصالت یا عدم اصالت قطعات، از اهمیت فراوانی برخوردار است و از همین رو ایساکو این مسئله را نیز در "موبایل اپلیکیشن" خود گنجاند. 

حالا اما ایساکو که طی این سال ها پی در پی بر قابلیت های "موبایل اپلیکیشن" خود افزوده، در جدیدترین اقدام، نسخه جدید آن را در دسترس کاربران قرار داده است. نسخه جدید موبایل اپلیکیشن ایساکو قابلیت نصب روی گوشی های اندرویدی و همچنین سیستم iOS (مخصوص گوشی های اپل) را دارد، بنابراین نگرانی از بابت عدم نصب آن روی گوشی های موردنظر نیست. 

در این نسخه جدید، سرویسی نو به نام «ماشینم کجاست؟» گنجانده شده و به مشتریان این امکان را می دهد که محل پارک خودرو خود را روی نقشه، ثبت و ذخیره کنند. خاصیت این سرویس جدید آن است که مشتریان می توانند در زمان مراجعه مجدد به خودرو خود، از آن استفاده کرده و موقعیت خودرو را شناسایی کند.  همچنین این امکان وجود دارد که کاربران اقدام به مسیریابی از سمت موقعیت فعلی خود تا محل پارک خودرو کرده و محل پارک را  از طریق واتساپ، پیامك، ایمیل و غیره با دیگران به «اشتراک» بگذارد.

این خدمت شاید در نگاه اول بسیار عادی و ساده به نظر برسد، اما وقتی به دردسرهای گاه و بیگاه برخی شهروندان در زمان پیدا نکردن محل پارک خودروشان نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد در عین سادگی، می تواند بسیار کاربردی باشد. 

به هر حال کم پیش نمی آید که شهروندان محل پارک خودرو خود را فراموش کنند (به ویژه در پارکینگ های وسیع مانند ورزشگاه، فروشگاه ها و پاساژها)، بنابراین برای رهایی از این دردسر، سرویس "ماشینم کجاست" ایساکو ابزاری کاربردی به شمار می رود که می تواند خیلی ها را از دردسر فراموشی جای پارک برهاند. 

ارسال نظرات
موضوعات روز