يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
این گزارش مخصوص کسانی است که عاشق سبک کلاسیک هستند و از این که دکوراسیون منزل خود را کمی پر زرق و برق تر لوکس تر چیدمان کنند بدشان نمی آید. به همین دلیل خالی از لطف نیست که با انواع مبل کلاسیک شیک و مناسب برای خانه های ایرانی آشنا شده و بتوانیم خرید بهتری انجام دهیم.
کد خبر: ۳۹۶۴۴
تیتر20- از ویژگی‌های مهم انواع مبل کلاسیک شیک ، ظرافت طراحی آن است و به همین خاطر نیز فرم کلی بدنه، رنگ و نوع پوشش و همچنین نقش و نوع پارچه استفاده شده در یک سرویس مبل کلاسیک شیک باید در نهایت دقت و هماهنگی انتخاب شود.

به گفته طراحان، در طراحی انواع مبل کلاسیک شیک، معمولا از پشتی‌هایی بلند استفاده می شود که با تاج‌هایی تراشیده شده و منبت کاری‌هایی پیچیده هم تکمیل می گردد. به علاوه آن که پایه‌های کنده‌ کاری‌ شده ظریف و همراه با تشکچه‌هایی که با پارچه‌ای سنگین مثل مخمل پوشیده شده نیز از ویژگی‌های دیگر مبلمان کلاسیک به شمار می روند.

مدل مبل کلاسیک شیک، کدام چوب؟

با توجه به نقش‌ ها و طرح‌ هایی که در مبلمان کلاسیک حک می شود، استفاده از چوبی مقاوم و بادوام در این نوع مبلمان ضروری به شمار می رود. به همین دلیل نیز معمولا از چوب ‌هایی مثل گردو، چنار و یا راش و یا حتی چوب مصنوعی استفاده می شود که نه تنها قابلیت طرح ‌پذیری و منبت ‌کاری مبلمان کلاسیک را افزایش می‌ دهد، بلکه باعث دوام و ماندگاری طولانی آن نیز می شود.

انتخاب انواع مدل مبل کلاسیک شیک

انتخاب مبلمان در دکوراسیون منزل یکی از کلیدی ترین نکات است و به همین خاطر نیز باید در نهایت دقت و همین طور متناسب با هر فضایی انجام شود. به طور کلی می توان گفت که مبلمان کلاسیک سبکی رسمی دارد و به همین خاطر هم بیش تر مناسب دکوراسیون پذیرایی است تا نشیمن.

باید اضافه کرد که این نوع مبلمان، با توجه به اندازه نسبتا بزرگ خود، بیش تر برای دکوراسیون منزل بزرگ مناسب هستند و شاید بهتر باشد که برای دکوراسیون منزل گوچک خود به سراغ نمونه ‌های ظریف‌ تر و کوچک‌ تر مبلمان بروید./ چیدانه
ارسال نظرات
موضوعات روز