دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
مؤسسه «برند فاینانس» امسال نیز مانند سال‌های قبل، گزارش رتبه‌بندی برندهای جهانی را منتشر کرده است. بر این اساس، آمازون موفق شد باارزش‌ترین برند جهان لقب بگیرد و پس از آن شرکت‌های گوگل و اپل در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. در این اینفوگرافیک با ارزشمندترین برندهای جهان آشنا خواهید شد.
کد خبر: ۴۰۸۷۶

ارسال نظرات
موضوعات روز