پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای «پیتزا‌هات» بیشترین فعالیت خود را در کشور چین داشته و تا‌کنون بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ رستوران در این کشور راه‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۴۰۸۹۰
تیتر20- از این‌رو این فروشگاه با شرکت «هوآوی» وارد مذاکره شده و طراحی و ساخت تعدادی تلفن هوشمند را سفارش داده است. از آنجایی‌که امسال بیستمین سال فعالیت «پیتزا‌هات» در چین به شمار می‌رود، از این‌رو این کمپانی تصمیم گرفته وارد دنیای مجازی شود و «هوآوی» را نیز برای این منظور انتخاب کرده است. «پیتزا‌هات» اعلام کرده است به‌زودی تلفن‌های هوشمندی وارد بازار چین می‌شوند که با برند مشترک «پیتزا‌هات» خواهند بود و این کمپانی به‌صورت مستقل اقدام به فروش و عرضه آنها خواهد کرد. همچنین «پیتزا‌هات» تصمیم دارد منوی خود را نیز از طریق این تلفن‌های هوشمند به مشتریان عرضه کند تا آنها با سایر خدمات این کمپانی نیز آشنا شوند. این در حالی است که تیزرهای تبلیغاتی و فیلم‌های کوتاه «پیتزا‌هات» نیز به‌زودی از طریق تلفن‌های هوشمند این برند مواد‌غذایی منتشر شده و به مشتریان نمایش داده خواهد شد. نکته جالب توجه اینجاست که بسیاری از رقبای «پیتزا‌هات» از اقدام این چنینی این برند بسیار شگفت‌زده شده و تصور نمی کردند که «پیتزا‌هات» به این عرصه وارد شود./اقتصاد سبز آنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز