پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
رستوران‌های زنجیره‌ای «برگر کینگ» در یک اقدامی جالب و متفاوت، بسته‌های ۳۰۰ دلاری را برای مشتریان خود درنظر گرفتند تا از این طریق به جذب هر‌چه بیشتر مخاطبان بپردازند.
کد خبر: ۴۱۳۳۵
تیتر20- کمپانی «برگر کینگ» که این بسته را برای نخستین‌بار در کشور ایالات متحده امریکا عرضه کرده است، توجه مخاطبان بی‌شماری را جلب کرده و از این‌رو توانسته در مدت زمان کوتاهی تعداد مشتریان خود را تا بیش از ۲ برابر افزایش دهد.

این بسته ۳۰۰ دلاری شامل مواد غذایی، تجهیزات و بازی‌های یارانه‌ای، سیستم‌های نوین اینترنتی و بن‌های تخفیف غذاهای «برگر کینگ» می‌شود. هر مشتری که وارد رستوران‌های «برگر کینگ» می‌شود، یک کارت ویژه این بسته را دریافت می‌کند. سپس مشتری باتوجه به نوع سفارش خود از امتیاز مشخصی برخوردار می‌شود که این امتیاز در نهایت میزان استفاده از آن بسته ۳۰۰ دلاری را برای وی تعیین خواهد کرد. از دیگر مزیت‌های این بسته اختصاصی آن است که هر مشتری باتوجه به امتیازی که به دست آورده است، می‌تواند نوع بسته خود را انتخاب کند.

با این وجود هر مشتری می‌تواند در طول یک ماه امتیازات خود را جمع‌آوری کرده و در نهایت به کسب بسته ۳۰۰ دلاری خود دست پیدا کند. البته باید یادآور شد که در هر ماه یک قرعه‌کشی از سوی «برگر کینگ» انجام می‌شود که برنده آن می‌تواند از این بسته ۳۰۰ دلاری به‌صورت نقدی بهره‌مند شود./اقتصاد سبز
ارسال نظرات
موضوعات روز