چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
عموگجت:آینده گوشی های هوشمندباآمدن ویندوز10 دستخوش تغییر است

تیتر20-عموگجت: سیستم عامل جدید شرکت مایکروسافت به نام ویندوز 10 تا چند روز آینده رونمایی خواهد شد.

مایکروسافت می گوید نسخه نهایی این سیتم عامل می تواند آینده تلفن های هوشمند جهان را دستخوش تغییر کند.


مدیران مایکروسافت اعلام کرده اند که نسخه نهایی ویندوز 10 در حتال حاضر بر روی یک سری محدود تلفن همراه قابل دسترس است اما در آینده ای نزدیک این سیستم عامل که در دستگاه های خانگی بسیار محبوب شده اند نسخه ای را به روز رسانی می کند که بتواند برر روی تمامی تلفن همراه های هوشمند نصب شود.


به گفته مایکروسافت این سیتم عامل با ورود خود بسیاری از اپلیکیشن های جدید و جذاب را با خود بر روی تلفن های همراه خواهد آورد.


در نگاه اول شاید این سیستم عامل بسیار شبیه به نسخه قبلی خود یعنی 8.1 باشد . اما سخت در اشتباهید. این سیستم عامل بسیار فراتر و با در اختیار داشتن اصلاحیات بسیار زیادی نسبت به نسخه قبلی عرضه خواهد شد.

به گفته مایکروسافت نسخه 10 یک شیرجه با شیب زیاد نسبت به نسخه قبلی است.اولین تغییر ات در نسخه مرورگر این سیستم عامل می توانید ببینید. بالاخره اسپارتان بر روی تلفن های همراه خواهد آمد.

در نسخه 10 ویندوز فون مایکروسافت مرورگر بسیار پیشرفته و هوشمند اسپارتان را قرار خواهد داد. این تغییر نمی تواند تغییر کوچکی قلمداد شود. موتور هوشمندی که برای اسپارتان در نظر گرفته شده است شاید خیلی از شماها را شگفت زده کند.


پروژه اسپارتان با در نظر گرفتن تمامی باگ های مرورگرهای موجود مانند کروم،فایرفاکس،اینترنت اکسپلورر ،اپرا و ... توانسته است مرورگری را عرضه کند که هیچ کدام از مشکلات این مرورگرها را نداشته باشد. تلفیق نکات مثبت تمامی مرورگرها در اسپارتان می تواند یک تغییر بزرگ را رقم بزند.


تغییر بعدی تلفیق زیبای آتلوک میل و تقویم است. همیشه این دو اپلیکیشن جدا از هم فعالیت می کردند و نمی توانستید در تقویم کاریتان ببینید که کدام ایمیل کاری در چه روزی برایتان آمده است. اما ویندوز 10 توانسته است این مشکل را تا حدودی حد کند . تنها کافی است تا با کشیدن صفحه ایمیل به چپ و یا راست بتوانید دسترسی سریعی به تقویم داشته باشید. این کشیدن یک کشیدن معمولی نیست . در صفحه تقویمتان به تفکیک روز می توانید ایمیل هایتان را نیز مشاهده کنید.


نرم افزار نقشه نسبت به نسخه قبلی بسیار تفاوت داشته است. شاید در نگاه اول در عکس ها بتوانید این تغییر را دریابید اما این تغییر فراتر از گرافیکی شدن نقشه است. در نقشه جدید شما دسترسی دارید به تمامی اتفاقاتی که در حاشیه مکان شما رخ می دهد و یا دسترسی به مکان هایی که رد علاقمندی شما ثبت شده است را دارید.


در طراحی نقشه ویندوز فون جدید ، 12 کارشناس زیبایی شناسی از اقصی نقاط دنیا نقش داشته اند. این کارشناسان با توجه به نیاز یک کاربر و البته زیبایی شناسی کاربران توانسته اند یک تغییر دیگر را رقم بزنند.


قابلیت Feedback در نسخه جدید وینوز فون به کلی دستخوش تغییرات شده است.اطلاع رسانی از پروازهای درخواستی و بسیاری از فیدهای اخبار سایت های بزرگ دنیا در دسترس کاربر تلفن هوشمند مجهز به ویندوز موبایل 10 قرار خواهد گرفت.


اما تغییر بزرگ در راه است. تغییری که شاید بسیاری از کاربران را به سمت این سیستم عامل بکشاند. اپلیکیشن آفیس با قابلیت سینک شدن با کامپیوترهای خانگی و شرکتی می تواند ایده ای فراتر از یک واقعیت را به کاربر هدیه دهد.

شاید بسیاری از اپلیکیشن های اندروید و یا سیستم عامل گوشی های اپل این قابلیت را برای نشان دادن و تغییرات برنامه های آفیس به کاربر می دادند اما کاربری این اپلیکیشن در ویندوز 10 زمین تا آسمان با اپلیکیشن های موجود فرق خواهد داشت.مطمئنا اپلیکیشن مایکروسافت می تواند ابلیت لمس را به خوبی در آفیس به اجرا دربیاورد.


در کل رابط کاربری ویندوز موبایل 10 نسبت به نسخه های قبلی این سیستم عامل تغییراتی گسترده داشته است و البته کار با این سیستم عامل دوست داشتنی است. این ادعایی که این سیستم عامل می تواند آینده تلفن های هوشمند باشد کاملا می تواهند درست باشد.


اما تا به امروز مایکروسافت خبری را انتشار نداده است که مهاجرت از سیستم عامل های دیگر به ویندوز فون به چه صورتی می تواند نحقق پیدا کند.اگر می خواهید این مهاجرت را انجام دهید بهتر است ب وبلاگ رسمی مایکروسافت با آدرس اینترنتی http://blogs.windows.com سر بزنید و از انواع گوشی که می تواند این سیستم عامل را نصب کند با خبر شوید./سی نت

ارسال نظرات
موضوعات روز