پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
تیتر20 بررسی می کند؛
شهروندان خواهی نخواهی گاهی مجبورند خودرو خود را برای دریافت تعمیرات و سرویس های لازم، به تعمیرگاه ببرند. در این شرایط، امداد خودرو ایران (به عنوان بازوی امداد رسانی ایران خودرو به مشتریان) نیز اقدامات مهمی را در راستای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به نمایندگی ها انجام داده تا در کاهش گسترش شیوع کرونا سهمی داشته باشد.
کد خبر: ۵۰۸۳۴
نقش امدادخودرو ایران در دوران کرونا
تیتر20 - این روزها که کرونا همچنان جولان می دهد و روزانه جان ۱۰۰ ها نفر از ایرانی ها را می گیرد، ماندن در خانه و پرهیز از مراجعه حضوری به مکان ها و ادارات مختلف، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

 در این بین، کاهش مراجعات شهروندان به نمایندگی ها و تعمیرگاه های رسمی نیز اهمیت زیادی دارد و می تواند از شیوع کرونا بکاهد. به هر حال نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز خودرویی معمولا اماکن شلوغی هستند و امکان انتقال ویروس سرکش کرونا به خصوص نوع دلتا در آنها، بسیار زیاد است.  

شهروندان نیز خواهی نخواهی گاهی مجبورند خودرو خود را برای دریافت تعمیرات و سرویس های لازم، به تعمیرگاه ببرند. در این شرایط، امداد خودرو ایران (به عنوان بازوی خدمات رسانی ایران خودرو به مشتریان) نیز اقدامات مهمی را در راستای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به نمایندگی ها انجام داده تا در کاهش گسترش شیوع کرونا سهمی داشته باشد. 

این شرکت هم در سال گذشته و هم امسال، خدمات در محل خود را گسترش داده و به شهروندان کمک کرده تا با استفاده از خدمات آنلاین، تا حد امکان نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند. 

بر این اساس، شهروندان می توانند درخواست خدمات غیرحضوری خود را از طریق اپلیکیشن ایساکو، وب‌سایت امدادخودرو ایران و یا شماره سراسری مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو 096440 ثبت و از خدمات متنوع خودرویی در محل، بهره‌‌مند شوند. 

اقدام نخست ایساکو و امدادخودرو ایران ، گسترش پلت فرم های خدمات آنلاین بود که به شهروندان اجازه می دهد بدون مراجعه حضوری و با کمترین هزینه و وقت، پذیرش شده و در نوبت قرار گیرند. 

اقدام مهم تر امداد خودرو اما گسترش خدمات در محل  است که هم سال گذشته و هم امسال به کاهش مراجعه شهروندان به نمایندگی ها کمک کرد.

 هوشمندسازی زیرساخت‌های مناسب امدادرسانی و امکان ارایه خدمات مکان محور خودرویی درب منزل مشتریان، اقدام مهمی است که امداد خودرو از سال گذشته همزمان با اوج گیری کرونا انجام داد. 

این امکان البته پیش از این نیز در امداد خودرو وجود داشت، اما در دوران کرونا گسترش یافت تا به کاهش شیوع این ویروس کمک کند.

 امدادخودرویی ها با درک اینکه راه اندازی خودرو در محل و انجام تعمیرات سبک و نیمه سنگین تعمیرگاهی می تواند به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک کند، خدمات و سرویس در محل را گسترش دادند. خدمات مکان محور و شبانه‌روزی امدادخودرو ایران شامل تعمیرات سبک و نیمه‌سنگین همچون سرویس در محل، تعویض باتری، تعویض روغن، امدادپلاس، امدادسوئیچ، امدادسریع، تعویض شیشه، تعویض تسمه تایم و… با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است و مشتریان براساس نیاز خودروی خود می‌توانند در محل و زمان موردنظرشان این خدمات را دریافت کنند.

با گسترش این سرویس، بسیاری از مشتریان بابت دریافت خدمات موردنظر نیازی به مراجعه به تعمیرگاه ها و نمایندگی ها ندارند و امدادخودرو به محل موردنظر آنها می آید تا تعمیرات لازم را انجم سرویس های موردنیاز را ارائه دهد. حتی اگر کرونا هم نبود، ارائه سرویس در محل به صرفه جویی در هزینه و وقت منجر می شد و حالا که پای این ویروس خطرناک در میان است، اهمیت چنین سرویسی بیش از گذشته است. 

اتفاقا این روزها که کرونای دلتا با سرعت انتشار و انتقال بسیار بالایش ایرانی ها را گرفتار کرده، بیش از گذشته نسبت به مراجعات حضوری در مکان های مختلف هشدار داده می شود، زیرا امکان ابتلا بالا رفته است. بنابراین خدمات سیار و در محل، گزینه خوبی برای پرهیز از مراجعه حضوری به تعمیرگاه ها و نمایندگی ها به شمار می رود. 

البته طبعا برخی تعمیرات و سرویس ها نیاز به مراجعه حضوری دارد که حساب آنها جدا است، اما همین که شهروندان برای موارد ساده تر، راهی تعمیرگاه ها نشوند، قطعا بر کاهش ریسک ابتلا به کرونا اثرگذار است.  

ارسال نظرات
موضوعات روز