دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
تیتر۲۰ گزارش می دهد:
زمزمه هایی از حضور امیر حسین‌ نادری مدیر عامل مجموعه سرمایه گذاری توسعه معادن و‌ فلزات در سمت جدید به گوش می رسد. نادری که چندی پیش برای مدیر عاملی فولاد مبارکه نامش بر سر زبان ها افتاده بود این روزها حضورش در معاونت معدنی صمت نیز گمانه زنی می شود.
کد خبر: ۵۱۶۴۶
آخر و عاقبت مدیر پر حاشیه / آیا نادری به خیابان سمیه می‌رسد؟
تیتر ۲۰- با تغییر دولت و روی کار آمدن وزرای جدید بازار تغییرات مدیریت در لایه های مختلف بخش های اقتصادی کشور امری طبیعی محسوب می شود. البته در این میان تغییر برخی از مدیران با سرو صدای بیشتری همراه است.

بخش معدن و صنایع معدنی به ویژه صنعت فولاد بنگاه های مهم اقتصادی را در خود جای داده که سکان داری آنها تاثیر بسزایی در آینده اقتصاد غیرنفتی خواهد داشت. به همین دلیل انتصاب مدیران در مجموعه هایی همچون فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان، مس سرچشمه و… را باید جز انتصابات مهم در بخش معدن و صنایع معدنی دانست.
 
از سویی دیگر با توجه به نقش آفرینی این مجموعه ها در اقتصاد و صادرات غیر نفتی، افراد بسیاری برای رسیدن به این جایگاه ها اقدام  می کنند. 

با این حال پس از تغییرات مدیریتی در مجموعه بزرگ فولاد مبارکه، اخیرا زمزمه هایی از تغییرات در دیگر مجموعه ها و‌ حتی معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت به گوش می رسد.

امیرحسین نادری مدیرعامل فعلی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات که پیش تر سکان هدایت شرکت ملی فولاد را بر عهده داشت و پیش تر زمزمه هایی از حضورش در سمت مدیرعاملی فولاد مبارکه به گوش می رسید، این روزها بار دیگر نامش به عنوان گزینه ای برای سکان داری معاونت معدنی وزارت صمت بر سر زبان ها افتاده است. 

پس از حضور نادری در مجموعه «ومعادن» اتفاقات مثبتی از جمله تاسیس شرکت پروژه محور تجلی رخ داده است.

نادری مدیری که از دل مجموعه فولاد مبارکه بیرون آمده امروز در شرکت سرمایه گذاری ومعادن حضور دارد ، او برای حضور در جایگاه معاونت معدنی وزارت صمت یکی از گزینه هایی است که بر سر زبان ها افتاده است.

نادری پس از حضور در شرکت ومعادن با تغییر برنامه های رویکردی این مجموعه از بخش فولاد فراتر رفته و حضور در بخش های مهم همچون عناصر نادرخاکی را در دستور کار قرار داد. از سویی دیگر‌ با ایجاد شرکت تجلی سعی بر آن داشت در پروژه های مهم معدنی و صنایع معدنی حضور پررنگ تری داشته و میزان سهامداران خود را افزایش دهد. 

عملکرد نادری در مدتی که هدایت ومعادن را برعهده داشت قابل قبول بود درست در همین زمان گمانه زنی ها برای حضور وی در مجموعه ذوب آهن مطرح شد اما تا به این لحظه جا به جایی در این مجموعه صورت نگرفته و همین‌ موضوع سطح پیش بینی ها را بالا برد و این بار وی را به عنوان گزینه معاونت معدنی وزارت صمت مطرح می‌کند.

حال باید دید تصمیم سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت برای معاونت معدنی این وزارتخانه چه خواهد بود و آیا نادری مدیر باتجربه را برای این سمت انتخاب می کند؟

ارسال نظرات
موضوعات روز