دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۷
هم اکنون با توجه به لغو تحریم ها، ایساکو می تواند به قطعات اصلی دسترسی پیدا کرده و در نتیجه، هم کیفیت خدمات و قطعات خود را بالا ببرد و هم اعتماد مشتریان را به خود بیشتر کند.
کد خبر: ۷۹۱۳

تیتر20 - در روزهایی که افکار عمومی چشم انتظار عینی شدن نتایج توافق هسته ای و برجام در خودروسازی کشور است، خدمات پس از فروش نیز از اثرات مثبت این ماجرا منتفع خواهد شد. 
در این بین، ایساکو (شرکت تامین کننده قطعات ایران خودرو) نیز یکی از ذینفعان این ماجرا به حساب آمده و می تواند کیفیت خدمات خود به مشتریان را به شکلی قابل لمس افزایش دهد. موضوعی که هم مشتریان و هم خود مسوولان ایساکو بر آن تاکید دارند، کاهش کیفیت خدمات پس از فروش ارائه شده و همچنین قطعات عرضه شده در دوران تحریم است. 
به عبارت بهتر، در روزهایی که سایه تحریم ها بر سر خودروسازی کشور سنگینی می کرد، دسترسی به قطعات اصلی با محدودیت مواجه بود و ایساکو نیز مانند سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، تقریبا امکان دسترسی مطلوب به لوازم و قطعات یدکی را نداشت. 
در نتیجه، قطعات نصب شده روی خودروها که بیشتر از چین وارد می شد، از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و خرابی زودهنگاهی نصیب مشتریان می کرد. 
این موضوع نارضایتی مشتریان و در نتیجه کاهش اعتبار شرکت های خدمات پس از فروش خودرو را در پی داشت، با این حال به دلیل تحریم ها، چاره ای جز تحمل این وضع نبود. 
این در حالی است که هم اکنون با توجه به لغو تحریم ها، ایساکو می تواند به قطعات اصلی دسترسی پیدا کرده و در نتیجه، هم کیفیت خدمات و قطعات خود را بالا ببرد و هم اعتماد مشتریان را به خود بیشتر کند. 
از آنجاکه ایران خودرو و پژو قرارداد رسمی خود را با یکدیگر امضا کرده اند و بیشتر محصولات ایران خودرو نیز پژویی هستند، این موضوع می تواند کمک بزرگی به ایساکو کرده و موانع موجود بر سر راه دسترسی به قطعات اصلی را کنار بزند.
ارسال نظرات
موضوعات روز