دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با لغو تحریم ها و دسترسی شرکت های تامین کننده قطعات یدکی به قطعات اصلی به نظر می رسد کیفیت خدمات پس از فروش خودروسازان افزایش قابل توجهی یافته است.
کد خبر: ۸۰۱۴

تیتر20 - رامین نورقلی پور در گفتگو با خبر خودرو افزود : بر اساس آمار موجود استفاده از قطعات اصلی و ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش خودروسازان ، خوشبختانه افزایش رضایت مصرف کنندگان داخلی را نیز به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد : البته انتظار می رود جریان خدمات پس از فروش خودروسازان در پسا برجام با ارتقاء کیفی بیشتری همراه شود از این رو در صورتی که توافقات هسته ای جریان بهتری بیابد مسلما این انتظار پاسخ داده شده و شاهد رشد بیشتری در کیفیت ارائه خدمات پس از فروش خواهیم بود.

نماینده کردکوی و بندر ترکمن در مجلس دهم در ادامه به تاثیر شرایط کنونی بر افزایش رقابت میان قطعه سازان داخلی پرداخت و اظهار داشت : با فراهم شدن بستر مناسب برای ورود قطعات اصلی و تقویت فضای  رقابت در میان صنعت قطعه سازی کشور توجه به توانمند سازی قطعه سازی داخلی نیز ضرورت بیشتری می یابد تا تولیدکنندگان داخلی از عرصه رقابت باز نمانند.

نورقلی پور افزود : استفاده از  قطعات اصلی و با کیفیت مسلما در کیفیت خدمات و رضایت مشتریان داخلی موثر است اما آنچه که در بهبود فرایند خدمات پس از فروش در کشور ضرورت دارد فراهم نمودن فضای مناسب رقابت در این عرصه است تا شرکتهای تامین کننده قطعات و قطعه سازان داخلی از رقابت در بازار عقب نمانند.

وی گفت : امید است با برنامه هایی که در حوزه خدمات پس از فروش خودروها وجود دارد و همچنین توانمند سازی قطعه سازان داخلی شاهد ارتقاء هر چه بیشتر در این بخش باشیم.

وی تصریح کرد : قطعا مجلس دهم به خصوص کمیسیون صنایع و معادن نیز به منظور دستیابی به ارتقاء هر چه بیشتر در حوزه خدمات پس از فروش در صنعت خودرو راهکارها و برنامه هایی را در آینده نزدیک ارائه خواهد نمود.

ارسال نظرات
موضوعات روز