شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای ارائه خدمات نوین، با افزایش ساعت کار برخی نمایندگی‌های مجاز، عصرها از ساعت 17 تا 22 به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۸۴۸۸

تیتر20 - شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای ارائه خدمات نوین، با افزایش ساعت کار برخی نمایندگی‌های مجاز، عصرها از ساعت 17 تا 22 به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کنند.

مدیر عامل شرکت ایساکو ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به نزدیک شدن پايان تابستان و افزايش سفرهاي هموطنان عزيز، برخی از نمایندگی‌های مجاز ایساکو، به صورت دو شیفت به دارندگان محصولات ایران خودرو، خدمات ارائه خواهند داد.

رضا حسینی در ادامه گفت: این طرح به منظور تسهیل دسترسی مشتریانی که صبح‌ها امکان تحویل خودرو به نمایندگی را ندارند برنامه‌ریزی و اجرا شده است. گفتنی‌ست ملاک انتخاب نمایندگی‌های شیفت عصر کسب امتیاز مناسب در شاخص‌هاي عملكردي خدمات می‌باشد.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو تشریح کرد: در راستای افزایش روز افزون رضایت مشتریان، شرکت ایساکو به صورت مستمر برنامه‌های جدید و متفاوتی را تدوین و اجرایی می‌کند که حضور نمایندگان در شیفت دوم برای پذیرش و سرویس‌دهی نیز از جمله این اقدامات بوده و به منظور رفاه حال مشتریان کلید خورده است.

وی افزود: در فاز اول این طرح که از سیزدهم شهریور ماه سال جاری در کلان‌شهرهای تهران، اصفهان، شيراز، تبريز، مشهد و اهواز عملیاتی شده است، نمایندگی‌های منتخب موظفند پس از پايان ساعت كاري معمول خود، اقدام به پذيرش خودروها نموده و نسبت به انجام تعميرات سبك آن‌ها اقدام کنند. 

حسینی همچنین ابراز امیدواری کرد که تعداد نمایندگی‌های دارای نوبت دوم به مرور افزایش یابد و در آینده مشتریان به راحتی بتوانند در خصوص زمان مراجعه به نمایندگی‌ها حق انتخاب کامل داشته باشند. 

مدیر عامل ایساکو در خصوص دریافت نوبت پذیرش تعمیرگاه‌ها در شیفت صبح و عصر گفت: علاوه بر راه‌هایی که از گذشته برای نوبت‌دهی وجود داشته، مدتی است که امکان ثبت نوبت به صورت آنلاین از سامانه همراه ایساکو (Isaco app) نیز به وجود آمده و قطعا سهولت کاربری این سامانه، باعث ترغیب مشتریان به استفاده از آن در مراجعات بعدی خواهد شد.

وی در پایان به افزایش میزان رضایت مشتریان ایساکو در بهار سال جاری بر طبق اعلام سازمان بازرسی استاندارد و کیفیت ایران اشاره کرد و گفت: این افزایش در شاخص‌هایی همچون نحوه نوبت‌دهی،‌ مدت زمان پذیرش، سهولت دسترسی به نمایندگی‌ها، کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی، مشاهده شده و پیش‌بینی می‌شود با دایر شدن شیفت عصر نمایندگی‌ها، در پایان سال 95 رشدی جهشی را در این حوزه شاهد باشیم.

ارسال نظرات
موضوعات روز