دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶
لوفت هانزا ،یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی دنیا فعالیتش در ایران 60 ساله شد.
کد خبر: ۸۹۰۵

تیتر20 – لوفت هانزا، یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی دنیا فعالیتش در ایران 60 ساله شد. 
به همین مناسبت قرار است بزودی مدیران ارشد هواپیمایی لوفت هانزا آقای جنز بیسچف (معاون فروش گروه هواپیمایی لوفت هانزا و مدیر کل تبلیغات هواپیمایی لوفت هانزا در فرانکفورت)،  آقای تومار گودرزی پور (معاون فروش و خدمات در خاور میانه و آفریقا) و  آقای ساهر مراد (مدیر کل هواپیمایی لوفت هانزا در ایران) برنامه های آتی این هواپیمایی در ایران را اعلام کنند.
به گفته مدیران ارشد لوفت هانزا این برند آلمانی در طول 60 سال گذشته به طور مستمر در ایران فعال بوده و لوفت‌هانزا هیچگاه ایران را حتی در بدترین شرایط و در جنگ ایران و عراق ترک نکرد که این موضوع یکی از افتخارات این شرکت به شمار می‌رود.
لوفت‌هانزا شرکت هواپیمایی آلمانی است و بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی اروپایی هم به لحاظ تعداد مسافر و هم ناوگان هوایی به شمار می‌رود. این شرکت مسافران را در ۱۸ مقصد داخلی و ۱۹۷ مقصد بین‌المللی در ۷۸ کشور در سراسر آفریقا، آمریکا، آسیا، اروپا جابه‌جا می‌کند و از بیش از ۲۸۰ ناوگان هواپیمایی استفاده می‌کند. 
گروه لوفت‌هانزا ۳۰ میلیارد یورو درآمد سالیانه دارد و دارای ۱۳ شریک تجاری بزرگ است. این گروه نه تنها دارای سه خط هوایی Lufthansa، Eurowings و Austrian Airlines است، بلکه خدمات فرودگاهی و هواپیمایی نیز مانند کترینگ، مدیریت پروازها و بسیاری خدمات دیگر را به شرکت‌ها و خطوط هواپیمایی دیگر ارایه می‌کند.
گفته می شود هم اکنون تمامی پروازهای این گروه در ایران به سرعت به فروش می‌رسند واین موضوع دلیل اصلی گسترش پروازهای لوفت‌هانزا است و انتظار می‌رود که این روند با رشد همراه باشد.
یکی از نکات مهم درپروازهای گروه لوفت‌هانزا این است که شما چه سوار یک هواپیمای جدید شوید و چه یک هواپیما با ۱۰ سال عمر، تجربه شما کاملا مشابه خواهد بود چرا که این گروه حتی در سطح کیفیت صندلی نیز نظارت کامل به هواپیماهای خود دارد. در همین راستا هواپیماهای قدیمی همیشه از صندلی‌های نو استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات
موضوعات روز