دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶
با توجه به طرح جدید ایساکو مبنی بر واریز یک روزه پول گارانتی به حساب نمایندگی ها، انتظار می رود از این پس شاهد بهبود هرچه بیشتر ارائه خدمات گارانتی به مشتریان باشیم.
کد خبر: ۸۹۵۶

تیتر20 - در شرایطی که در برخی موارد ارائه خدمات گارانتی به مشتریان به دلیل مناسب نبودن سازوکار مالی، چندان وضع مناسبی ندارد، به نظر می رسد با توجه به طرح جدید ایساکو، این ماجرا روند بهتری را پیدا کند.
مطابق این طرح و آن طور که مسوولان ایساکو عنوان کرده اند، پول گارانتی خودروها یک روزه به حساب نمایندگی های این شرکت واریز می شود. به عبارت بهتر، نمایندگی ها پس از اینکه به مشتریان خدمات گارانتی ارائه می دهند، در همان روز پول خود را از ایساکو دریافت خواهند کرد.
ازآنجاکه خودروهای داخلی همواره در دوره گارانتی و به دلیل خرابی زودهنگام، راهی تعمیرگاه ها می شوند، ارائه گارانتی به آنها بسیار هزینه بر است و بنابراین نمایندگی ها گاهی توان تقبل این هزینه ها را ندارند.
این موضوع گاهی حتی روی عملکرد کمی و کیفی نمایندگی ها در ارائه گارانتی به مشتریان اثر منفی گذاشته و حتی پذیرش خودروهای معیوب را نیز دچار چالش می کند. در این شرایط، نمایندگی ها اصرار دارند که پول گارانتی به سرعت به حساب آنها واریز شود تا از این طریق، امکان ارائه خدمات گارانتی به همه خودروهای مراجعه کننده، فراهم بیاید.
حالا با توجه به طرح جدید ایساکو مبنی بر واریز یک روزه پول گارانتی به حساب نمایندگی ها، انتظار می رود از این پس شاهد بهبود هرچه بیشتر ارائه خدمات گارانتی به مشتریان باشیم.
طبعا وقتی نمایندگی ها از نظر مالی شارژ شوند، توان کمی و کیفی و صد البته انگیزه شان برای پذیرش خودروها در دوره گارانتی افزایش خواهد یافت. 

ارسال نظرات
موضوعات روز