دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
نقش مسوولیت های اجتماعی در تبلیغات برندهای بزرگ/تفاوت تبلیغات در ایران باژاپن وآمریکا

تیتر20 - صدرا شریعتمداری - "آیا می توانیم کاری کنیم که شهرهای بزرگ آنقدر ها هم بزرگ نباشند؟" این تیتر تبلیغی بود که در شماره جدید مجله فوربس از برند هیتاچی دیدم، به اندازه ای که شهر ها بزرگتر می شوند مدیریت آنها هم سخت تر می شود، به همین دلیل هست که شرکت های بزرگ شروع به جمع آوری اطلاعات کرده اند و سبک جدیدی از Information technology در حال شکل گیری است، جمع آوری اطلاعاتی که زندگی مردم را در شهرهای بزرگ لمس وآنالیز می کند. بعنوان مثال اگر بدانید میزان تجمع و ترافیک ماشین ها در خیابان ها در چه زمانی هست و یا اینکه بدانید ساعات پر مصرف برق در چه زمان هایی است تصمیم گیری مقرون به صرفه و بهتری خواهید داشت، بیشتر از این ، برنامه ریزی ساده تری خواهید داشت زمانی که مهم نباشد شهر شما چقدر بزرگ خواهد بود و احساس کنید در خانه خود هستید.
برنامه ابداعات اجتماعی برند هیتاچی یک گام مثبت درجهت جمع آوری نو آوری ها در سطح جهانی است، امروزه شرکت ها و برندها با به اشتراک گذاشتن ایده ها و حمایت کاربردی، مسیر را برای آینده باز می کنند. به جامعه خودم نگاه می کنم، ما چقدر در آینده این سیاره زیبا نقش داریم؟ من برای آینده چه کار کرده ام؟ هوای شهرم هر روز با ماشینی که بیرون می آورم آلوده تر می شود، دیروز خواندم گرگان در طی سی ساله گذشته گرمای بی سابقه داشته است و مصرف برق دو برابر شده است. چقدر ما مسئول این موضوع هستیم؟ به راحتی باعث شده ایم تا منابع ما از بین رود و به کم آبی برسیم. مسئولیت پذیری در شرکت هایمان محدود به یک ابزار تجاری شده در صورتی که در کشورهایی مثل ژاپن و امریکا تلاش برای آینده به خوبی دیده می شود. به این سایت رفته تا با این فن آوری اطلاعاتی برند هیتاچی آشنا شوید، گاهی شاگرد خوبی بودن به ما کمک می کند تا زندگی بهتری داشته باشیم. نمی توان جنبه های تبلیغی این موضوع را برای هیتاچی نادیده گرفت اما تفاوت ملموسی با تبلیغات در ایران حس می کنید، تابلوهای تبلیغاتی گران قیمت که هزینه ماهیانه یکی از آنها برای گلوی تشنه دریاچه ارومیه و جنگل های هراسان از آتش سوزی استان گلستان رفع عطش می کند. مسئولیت پذیری اجتماعی را از خود شروع کنیم.
Social-innovation.hitachi.com

ارسال نظرات
موضوعات روز