شنبه ۰۳ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
در وضعیت کنونی بازار لزوم توجه مستمر و پیگیری روزانه پایانه های pos فروشگاهی یکی از مهمترین پارامترهای رسیدن به موفقیت شعبه و بازدهی است.
کد خبر: ۳۰۹۰۲
جلسه استانی روسای شعب بانک ایران زمین برای رفع موانع در پایانه های pos فروشگاهی و جذب منابع
تیتر 20- جلسه روسای شعب استان خراسان جنوبی بانک ایران زمین با حضور مدیر، معاون، پرسنل ستادی،روسای شعب و نماینده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با دو محور تحلیل، بررسی و رفع موانع موجود در پایانه های pos فروشگاهی و جذب منابع، بانکداری مدرن و دیجیتال برگزار شد.

در این جلسه یزدانی مدیر استان گفت:در وضعیت کنونی بازار لزوم توجه مستمر و پیگیری روزانه پایانه های pos فروشگاهی یکی از مهمترین پارامتر های رسیدن به موفقیت شعبه و بازدهی است.
بررسی و پایش مستمر پایانه ها و رصد تراکنش های مشتریان مربوط به هر شعبه و نیز جمع آوری پایانه های کم تراکنش و صفر تراکنش و تخصیص آنها به مشتریان پر تراکنش و فعال سبب بهره وری هرچه بیشتر دستگاه های موجود خواهد شد، بطوریکه شاهد کاهش هزینه های نگهداری دستگاه ها و در عوض سودآوری برای بانک خواهیم بود.

در ادامه رسائی مقدم معاون استان با بیان اطلاعات و آمار جامعی از فعالیت شعب در خصوص بانکداری مدرن و جذب منابع در شعب گفت: نباید تاکید شعب فقط به پرداخت نرخ سود بالا به مشتریان باشد، باید از تمامی ظرفیت ها نظیر بانکداری مدرن (تلفن بانک، همراه بانک، اینترنت بانک و...) و در ادامه ی آن بانکداری دیجیتال نهایت استفاده را نمود، بطوریکه مشتریان پس از استفاده از سرویس های این بانک، تعلق خاطر، سهولت،سادگی و اعتماد به سیستم را تجربه نمایند.
وی در ادامه افزود: امروزه یافتن مشتری خوب و نگهداری آن یک هنر محسوب می شود و انتخاب این گونه مشتریان و پشتیبانی از آنها هدف این مدیریت بوده و خواهد بود.

در ادامه روسای شعب مشکلات خود را در خصوص پایانه های pos فروشگاهی مطرح نموده که توسط نماینده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان پاسخ مناسب داده و مقرر شد پیگیری های لازم تا رفع تمامی موانع و مشکلات شعب ادامه داشته باشد./روابط عمومی بانک ایران زمین
ارسال نظرات
موضوعات روز