
بیمه پاسارگاد لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» را کسب کرد
مدیریت روابط عمومی بیمه پاسارگاد در دوازدهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران موفق به دریافت لوح و تندیس جشنواره شد.
مدیریت روابط عمومی بیمه پاسارگاد در دوازدهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران موفق به دریافت لوح و تندیس جشنواره شد.
براساس آمارهای بیمه مرکزی در پایان فروردین ماه سال جاری سهم بیمه درمان از حق بیمه تولیدی بازار بیمه به ۵۸ درصد رسید که رشد چشمگیری را نسبت به مدت مشابه در سال قبل خود، نشان میدهد.
انفجار بندر شهید رجایی زنگ خطری جدی بود و پرسشی را به جا گذاشت: «اموال شما چقدر در برابر فجایع ایمن است؟» بیمههای اموال شرکت بیمه پاسارگاد، با پوششهای چندراهکاری، به ابزار جامع تداوم عملیات و کاهش دهنده ریسکهای مالی برای صنایع و کسب و کارها تبدیل شدهاند.
بر اساس آمارهای منتشر شده از سوی بیمه مرکزی از عملکرد بازار بیمه در فروردین امسال، در این مدت حق بیمه تولیدی به بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۵ درصد رشد را تجربه کرده است.
با توجه به امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین بیمه پارسیان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تامین امنیت تجهیزات الکترونیکی دانشجویان جهت رفع دغدغه های دانشجویان گرامی در این زمینه و همچنین مطابق قرار قبلی؛ سامانه ثبت نام بیمه موبایل و لپ تاپ در اختیار دانشجویان قرار گرفت.
حادثه بندر شهید رجایی، نه تنها آزمون مهمی برای توان عملیاتی و مالی شرکتهای بیمهای است، بلکه بازتابی از اهمیت برنامهریزی ریسک، بیمهگری هوشمند و تقویت ظرفیتهای ساختاری صنعت بیمه است.
بیمه تجارت نو در سال ۱۴۰۳ با وجود سهم بازار محدود ۱.۵ درصدی، به لطف مدیریت پرتفوی و تمرکز بر بیمههای زندگی، نسبت خسارت مطلوبی را به ثبت رسانده است. با این حال، چالش اصلی این شرکت، کنترل خسارت در رشتههای درمان و شخص ثالث است.
مدیرعامل بیمه دی، از افزایش دو برابری پورتفوی این شرکت نسبت به سال ۱۴۰۲خبر داد و گفت: با وجود شرایط مطلوب شرکت، از سرمایهگذاران و تولیدکنندگان دعوت میکنیم با توجه به توانگری، زیرساختهای مناسب و کارشناسان خبره بیمه دی و در راستای عملیاتی شدن شعار سال، ریسکهای موجود در کسب و کارهاشان را تحت پوشش این شرکت قرار دهند.