بیمه

پنجشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
خسارات بیمه‌ای جنگ چگونه پرداخت می‌شود؟

خسارات بیمه‌ای جنگ چگونه پرداخت می‌شود؟

رئیس مرکز مدیریت ریسک و تدوین مقررات بیمه مرکزی نحوه پرداخت خسارات وارده به آسیب‌دیدگان جنگ اخیر را از سوی صنعت بیمه تشریح کرد و گفت: خسارات افرادی که پوشش بیمه‌نامه داشتند، توسط بیمه‌های بازرگانی پرداخت می‌شود و باقی افراد براساس مصوبات دولتی خسارات خود را از دولت دریافت خواهند کرد.

معرفی جدیدترین محصول بیمه تعاون با عنوان "نهال زندگی" /سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده کودکان

معرفی جدیدترین محصول بیمه تعاون با عنوان "نهال زندگی" /سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده کودکان

بیمه تعاون با هدف تضمین آینده‌ای روشن و امن برای فرزندان خانواده، از محصول جدید خود با عنوان "نهال زندگی" رونمایی کرد. این طرح نوآورانه، امکان سرمایه‌گذاری بلندمدت همراه با پوشش‌های بیمه‌ای را برای نوزادان و کودکان (از بدو تولد تا ۷ سالگی) فراهم می‌کند.

برگزاری جلسه شورای مدیران بیمه تعاون با موضوع رسیدگی به وضعیت بیمه‌ای زیان‌دیدگان/علیپور یزدی: در شرایط فعلی، صیانت از حقوق بیمه‌گزاران و استمرار خدمات اولویت شرکت است

برگزاری جلسه شورای مدیران بیمه تعاون با موضوع رسیدگی به وضعیت بیمه‌ای زیان‌دیدگان/علیپور یزدی: در شرایط فعلی، صیانت از حقوق بیمه‌گزاران و استمرار خدمات اولویت شرکت است

شورای مدیران شرکت بیمه تعاون با هدف صیانت از حقوق بیمه‌گزاران و آمادگی هرچه بیشتر برای ارائه خدمات در شرایط فعلی کشور تشکیل جلسه داد.

مدیرعامل بیمه دی در جمع خبرنگاران خبر داد؛ از فروش رکوردشکن تا خدمات هوشمند/جهش بزرگ بیمه دی در سال ۱۴۰۴

مدیرعامل بیمه دی در جمع خبرنگاران خبر داد؛ از فروش رکوردشکن تا خدمات هوشمند/جهش بزرگ بیمه دی در سال ۱۴۰۴

مدیرعامل بیمه دی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی «بورس، بانک و بیمه» و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به روند رو به رشد دیجیتال‌سازی در صنعت بیمه، از ارتقای اپلیکیشن «دی‌دار» به یک سوپر اپلیکیشن با خدمات جامع بیمه‌ای، درمانی و مالی خبر داد. وی همچنین از رشد فروش، توسعه زیرساخت‌ها، ارائه خدمات نوین پس از فروش و اجرای طرح‌های اشتغال‌زا به عنوان محورهای راهبردی این شرکت در سال جدید نام برد.

از فروش رکوردشکن تا خدمات هوشمند/جهش بزرگ بیمه دی در سال ۱۴۰۴

از فروش رکوردشکن تا خدمات هوشمند/جهش بزرگ بیمه دی در سال ۱۴۰۴

مدیرعامل بیمه دی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی «بورس، بانک و بیمه» و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به روند رو به رشد دیجیتال‌سازی در صنعت بیمه، از ارتقای اپلیکیشن «دی‌دار» به یک سوپر اپلیکیشن با خدمات جامع بیمه‌ای، درمانی و مالی خبر داد.

رونمایی بیمه دی از سامانه باشگاه مشتریان/ خلق تجربه‌ای متفاوت و وفادارسازی کاربران

رونمایی بیمه دی از سامانه باشگاه مشتریان/ خلق تجربه‌ای متفاوت و وفادارسازی کاربران

بیمه دی از سامانه «باشگاه مشتریان» خود رونمایی می کند؛ سامانه‌ای نوین برای تعامل مؤثرتر با مشتریان، ارتقای وفاداری، و افزایش فروش خرده‌فروشی و فروش متقاطع. این باشگاه با هدف بهبود تجربه مشتری و هوشمندسازی خدمات، آغاز به کار کرده است.

تنوع محصولات بیمه‌ای به خوبی معرفی نشده‌اند

تنوع محصولات بیمه‌ای به خوبی معرفی نشده‌اند

پیش از این محصولات بیمه در ایران به صورت سنتی به کاربران عرضه می‌شد اما تکنولوژی‌های نوین به کمک صنعت بیمه آمد. حمید قنبری، مدیر مارکتینگ بیمه سامان می‌گوید با داده‌های در دسترس می‌توان محصولات بیمه را شخصی‌سازی کرد تا کاربر با آن محصول ارتباط بهتری برقرار کند.

نیازمندیها