خرده فروشی

پنجشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      

خرده فروشی

مطالب بیشتر
یارانه در قفسه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای
تیتر ۲۰ بررسی می‌کند؛

یارانه در قفسه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای

استفاده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای توزیع اقلام یارانه‌ای، سیاستی است با ظرفیت‌های مثبت قابل توجه؛ اما نیازمند به روز رسانی در نحوه طراحی، اجرا و نظارت است.

تأمین کامل کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای/ کمبود کالایی وجود ندارد
نایب رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام کرد؛

تأمین کامل کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای/ کمبود کالایی وجود ندارد

نایب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تأکید بر وفور کالاهای اساسی در سراسر کشور، از ثبات قیمت‌ها و خدمات‌رسانی بی‌وقفه این مراکز خبر داد.

سوپرمارکت‌ها در محاصره فروشگاه های زنجیره‌ای‌ها/ آینده سوپرمارکت‌ها؛ تعامل یا انقراض؟

سوپرمارکت‌ها در محاصره فروشگاه های زنجیره‌ای‌ها/ آینده سوپرمارکت‌ها؛ تعامل یا انقراض؟

ظهور فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دهه اخیر، به‌ویژه در کلان‌شهرها، نقطه‌عطفی در ساختار خرده‌فروشی ایران رقم زد. مدل توسعه‌ای آن‌ها مبتنی بر سرمایه‌گذاری متمرکز، مدیریت یکپارچه و لجستیک حرفه‌ای است؛ مزیتی که سوپرمارکت‌های سنتی از آن بی‌بهره‌اند.

کاهش عرضه برنج در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

کاهش عرضه برنج در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

تعیین قیمت دستوری برنج، باعث شده که برخی فروشگاه‌های زنجیره ای که مجبور به رعایت قیمت‌های مصوب هستند، از عرضه این محصول خودداری کنند و مدعی هستند، قیمت‌های خرید آنها بالاتر از نرخ مصوب فعلی است.

وقتی کوروش‌کارت، فرمان خرید کالا را به دست سازمان‌ها می‌دهد 

وقتی کوروش‌کارت، فرمان خرید کالا را به دست سازمان‌ها می‌دهد 

یکی از چالش‌های ارائه پک‌های کالا به سازمان‌ها، عدم تطابق آنها با نیازهای فردی پرسنل است. کوروش‌کارت با حل این مشکل، فرصت و انتخاب خرید کالاهای اساسی را به خود کارکنان می‌دهد، در حالی‌ که همچنان کنترل سازمان بر نوع هزینه‌کرد حفظ می‌شود. تجربه نشان می‌دهد در صورت پرداخت نقدی به کارکنان، ممکن است این مبالغ صرف خرید کالاهای غیرضروری شود اما کوروش‌کارت با محدودیت خرید به کالاهای اساسی، از این مسئله جلوگیری می‌کند تا حمایت های سازمانی به اهداف موردنظر برسند.

اُکالا و افق کوروش؛ پیوند موفق در خرده‌فروشی آنلاین

اُکالا و افق کوروش؛ پیوند موفق در خرده‌فروشی آنلاین

در حالی که بسیاری از فروشگاه‌ها و برند‌های بزرگ، هنوز در حال جلب اعتماد مشتریان برای فروش آنلاین هستند، افق کوروش با حرکت هوشمندانه و به موقع، نشان داد نه تنها در فروش حضوری، بلکه در فروش آنلاین نیز قادر است جایگاه قابل‌توجهی کسب کند.

نیازمندیها