
شرکت فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش، موفق شد فقط طی سال 1403، بالغ بر 1000 شعبه جدید در کشور افتتاح کند.
شرکت فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش، موفق شد فقط طی سال 1403، بالغ بر 1000 شعبه جدید در کشور افتتاح کند.
تعیین قیمت دستوری برنج، باعث شده که برخی فروشگاههای زنجیره ای که مجبور به رعایت قیمتهای مصوب هستند، از عرضه این محصول خودداری کنند و مدعی هستند، قیمتهای خرید آنها بالاتر از نرخ مصوب فعلی است.
یکی از چالشهای ارائه پکهای کالا به سازمانها، عدم تطابق آنها با نیازهای فردی پرسنل است. کوروشکارت با حل این مشکل، فرصت و انتخاب خرید کالاهای اساسی را به خود کارکنان میدهد، در حالی که همچنان کنترل سازمان بر نوع هزینهکرد حفظ میشود. تجربه نشان میدهد در صورت پرداخت نقدی به کارکنان، ممکن است این مبالغ صرف خرید کالاهای غیرضروری شود اما کوروشکارت با محدودیت خرید به کالاهای اساسی، از این مسئله جلوگیری میکند تا حمایت های سازمانی به اهداف موردنظر برسند.
در حالی که بسیاری از فروشگاهها و برندهای بزرگ، هنوز در حال جلب اعتماد مشتریان برای فروش آنلاین هستند، افق کوروش با حرکت هوشمندانه و به موقع، نشان داد نه تنها در فروش حضوری، بلکه در فروش آنلاین نیز قادر است جایگاه قابلتوجهی کسب کند.
شرکت افق کوروش، به عنوان «لیدر صنعت خردهفروشی ایران»، در تازهترین رتبهبندی IMI100، در میان 100 شرکت برتر کشور، برای نخستین بار رتبه 22 را کسب کرد.
شرکت فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش، موفق به دریافت «تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران» شد.
فروشگاه شهروند در ششمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمعهای تجاری، رویکردهای نوین صنعت خردهفروشی و صنایع وابسته ۱۴۰۳، با مجموعهای از اقدامات و خدمات نوین فروشگاهی میزبان فعالان حوزه خردهفروشی خواهد بود.