پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
تولیدکننده ایرانی برای تأمین مواد اولیه در داخل و خارج دچار مشکل است و با این حال باید با حجم بالای پوشاک قاچاق و استوک که به صورت کیلویی و ارزان وارد کشور می شود نیز رقابت کند.
صنعت نساجی در دولت سیزدهم ۱۷ درصد رشد یافته است و بیشترین تمرکز آن بر روی تقویت صادرات با استفاده از نوآوری و فناوری در بازار رقابتی است. در حالی که این صنعت در دولت های گذشته مورد غفلت و تعطیلی واحدهای تولیدی واقع شده بود.
عضو هیات مدیره اتحادیه تولید و صادرات پوشاک با بیان اینکه افت تقاضا در بازار شب عید محسوس و حتی از دوره کرونا هم بدتر بوده، گفت که نبود نقدینگی در دست مردم و عوامل مخل در نظام عرضه از جمله قاچاق و حضور گسترده دستفروشان از جمله عوامل مهم کاهش تقاضای واحدهای صنفی در بازار شب عید بود، اما مهمترین عامل این است که پوشاک دیگر در اولویت بخشی از دهکهای جامعه نیست.
عضو هیات مدیره اتحادیه پوشاک تهران از کاهش 25 درصدی حاشیه سود صنعت و صنف پوشاک در سال 1402 به دلیل گران شدن تولید و عرضه قدرتمند کالاهای قاچاق در بازار خبر داد.
گشتهای مشترک مبارزه با عرضه کالای قاچاق با حضور در برخی از مزونهای لاکچری شمال تهران، پوشاک قاچاق عرضهشده در این واحدها را جمعآوری کرده در اختیار مقامات قضائی قرار دادند.