تیتر- بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)؛ در این ردهبندی که بر اساس ارزیابی شاخصهایی از جمله کیفیت تعمیرات و سرویسهای ادواری، رفع ایرادات ثبت شده، رفتار و برخورد پرسنل و همچنین مدت زمان تامین قطعات، تعمیر و تحویل خودرو صورت گرفته است، شرکت ماموت خودرو با ارتقاء 31 امتیاز نسبت به دوره قبلی و کسب 834 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفته که نشاندهنده تحقق اهداف این شرکت در زمینه ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش و همچنین توجه مستمر به اصول مشتریمداری است. بدین ترتیب دستیابی به این مهم، به عنوان افتخاری دیگر برای ماموت خودرو در عرصه خدماترسانی و کسب رضایت مشتریان محترم شناخته میشود.
ارسال نظرات
موضوعات روز