جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
در دنیای امروز که خدمت رسانی به مشتریان روی کاکل خدمات اینترنتی و اپلیکیشنی می چرخد، ایساکو نیز با درک اهمیت این موضوع روی به روش های جذاب و ابداعی برای افزایش رضایتمندی مشتریان آورده است.
کد خبر: ۱۱۰۷۹
طرح جذاب ایساکو برای افزایش رضایتمندی مشتریان

تیتر20 - در دنیای امروز که خدمت رسانی به مشتریان روی کاکل خدمات اینترنتی و اپلیکیشنی می چرخد، ایساکو نیز با درک اهمیت این موضوع روی به روش های جذاب و ابداعی برای افزایش رضایتمندی مشتریان آورده است.
در یکی از این طرح ها که اتو کلیک نام دارد، مشتریان و مصرف کنندگان خودروهای تولیدی ایران خودرو می توانند با استفاده از سامانه همراه ایساکو، از «سرویس فوری در محل» بهره مند شوند.
به عبارت بهتر،مشتریان می توانند از این پس با استفاده از روش موردنظر، خدماتی مانند تعویض روغن، فیلتر هوا، تنظیم باد را درخواست و آنها را در محل دریافت کنند، که در نوع خود می تواند کمک حال خوبی برای آنها به خصوص برای بانوان باشد.
این اقدام شرکت ایساکو از دو جهت مثبت است؛ اول اینکه این شرکت با درک مناسب اهمیت خدمات اپلیکیشنی، خود را به روز نگه داشته و دوم اینکه سبب افزایش رضایتمندی مشتریان به جهت ارائه خدمات سریع به آنها شده است.
هرچند در گذشته وضع خدمات پس از فروش خودروهای داخلی با نقاط ضعف بزرگی مانند عدم عیب یابی دقیق و کمبود و گاهی نبود قطعات روبرو بود، با این حال در نظر گرفتن چنین روش هایی از سوی ایساکو می تواند به نوبه خود بر افزایش رضایتمندی مشتریان اثرگذار باشد.
همین که مشتریان مجبور نباشند برای مواردی مانند تعویض روغن و فیلتر هوا و تنظیم باد، راهی تعمیرگاه و نمایندگی های مچاز شده و کلی از وقت شان هدر برود، خود موضوعی رضایت بخش به حساب می آید. البته تردیدی وجود ندارد که بهتر است ایساکو در کنار ارائه چنین خدماتی، روی نقاط ضعف کلی یعنی همان عدم عیب یابی دقیق و کمبود و نبود قطعات و امثال آنها هم کار کرده و دل مشتریان را از ناحیه رفع این مشکلات نیز به دست بیاورد.

ارسال نظرات
موضوعات روز