شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
آزمایشگاه گروه صنایع غذایی گلنوش از طرف موسسه استاندارد به عنوان آزمایشگاه مرجع و آزمایشگاه همکار انتخاب شده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۶
گلنوش

تیتر20 - گروه صنایع غذایی گلنوش از جمله شرکت‌هایی است که در حال حاضر نه فقط از منظر برآوردن انتظارات حداکثری مشتریان خود، بلکه در سازوکارهای داخلی اش نیز یکی از کیفی ترین روش‌های مدیریت و کنترل پروسه‌های تولید را اعمال می کند. 
داشتن آزمایشگاه مجهزی که آزمایشگاه همکار اداره استاندارد نیز هست از جمله ظرفیت‌های بالای این مجموعه است که توانایی‌های منحصر به فردی به آن بخشیده است. 
در خطوط تولید گلنوش تمام موارد تولید به دقت زیر نظر مدیریت قرار دارد و تمام فرایند‌ها از خرید محصولات اولیه تا خروج محصولات تولیدی از خط، کاملا تحت کنترل و نظارت است تا درنهایت محصول تولید شده تمام شرایط استاندارد را داشته باشد. 
تمام این عوامل باعث شده است که این گروه تولیدی پارسال نیز عنوان «واحد نمونه استاندارد سال» را از آن خود نماید. به این منظور با آقای خانی مدیر عامل این مجموعه گفت و گویی کرده ایم که می خوانید:‌

جناب خانی لطفا درباره پارامترهایی که برای به دست آوردن این عنوان و ضوابط و استاندارد‌هایی که در شرکت رعایت می‌شود، توضیحاتی ارائه فرمایید.
با تشکر از شما، باید گفت که برای واحد نمونه شدن پارامترهای زیادی لازم است تا یک مجموعه این عنوان را به دست آورد.
 از این فاکتورها داشتن گواهی نامه‌های بین‌المللی مدیریتی و کیفیتی از قبیل Iso9001 و HACCP و iso22000 و نداشتن «عدم انطباق» با نمونه برداری‌هایی که شده، نداشتن شکایت مشتری و همه این‌ها از جمله مواردی است که برای کسب این عنوان امتیاز دارد.
ما یک واحد آزمایشگاه مجهز داریم که آزمایشگاه همکار اداره استاندارد هم هست و این یکی از امتیازات بالایی است که ما داشتیم. 
همه مواردی که عرض کردم موجود بوده و از نظر کیفیت هم موارد استاندارد رعایت شده است و البته یک نواختی در کلیه محصولات هم مساله دیگری است که باید رعایت شود. مثلا اگر از 44 قلم کالایی که ما داریم حتی یک محصول شامل عدم انطباق شود، عنوان واحد نمونه سال دیگر تعلق نخواهد گرفت. 
این نشان دهنده آن است که شرکت گلنوش توانسته است با تلاش فراوان در تمام زمینه‌ها نظر موسسه استاندارد را تامین کند. 
همه این مسائل، در نهایت منجر به این شده است که به عنوان واحد نمونه سال انتخاب شویم.

دقت نظری که شما در تولید محصولات دارید که حتی از تهیه مواد اولیه تا بسته بندی و حمل و نقل را شامل می شود، آیا این‌ها هم در انتخاب شما موثر بوده است؟‌
قطعا این طور است. تمام این‌ها موثر است و در نهایت به رضایتمندی مشتری ختم می شود که حاصل آن دریافت گواهی iso1001 است و این بسیار مهم است.

شما آزمایشگاه بسیار مجهزی دارید، لطفا درخصوص آزمایشگاهتان هم توضیحی ارائه کنید.
آزمایشگاه ما از طرف موسسه استاندارد به عنوان آزمایشگاه مرجع و آزمایشگاه همکار انتخاب شده است و ما می توانیم نمونه‌هایی که از طرف موسسه استاندارد ارسال می شود را آزمایش کنیم ودر نهایت نتایج حاصله مورد تایید این موسسه قراردارد. 

تجهیزات آزمایشگاهی شما در چه سطحی قرار دارد؟‌
تجهیزات آزمایشگاهی ما بسیار به روز و در سطح کشور نمونه است. حتی برخی از شرکت‌های انحصاری این صنعت، یعنی صنف خودشان، تجهیزات مدرنی را که شرکت گلنوش در حال حاضر تهیه کرده و در اختیار دارد را ندارند و به این دلیل شرکت گلنوش توانایی انجام این آزمایش‌ها را دارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز