جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
البرز کرد ،معاون خدمات پس ازفروش مدیا موتورز در گفت وگو با تیتر20:
کمپین زمستانه مدیا موتورز از 28 آذر ماه به مدت دو هفته برای خودرو های MGتدارک دیده شده است و خدماتی به صورت رایگان، در 21 نمایندگی مدیا موتورز در سراسر کشور به دارندگان خودروهای این شرکت ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۶
کمپین زمستانی مدیا موتورز

تیتر 20 -  البرز کرد ،معاون خدمات پس ازفروش و مدیر محصول شرکت مدیا موتورز در گفت وگو با خبرنگار تیتر20،ضمن اعلام این مطلب از ارائه آفرهای ویژه در کمپین زمستانی این شرکت خبر داد و افزود: شرکت مدیا موتورز امسال نیز همانند سالهای گذشته کمپین زمستانی خود را از یکشنبه 28 آذرماه به مدت دو هفته برای مشتریان MG در اقصی نقاط ایران برگزار خواهد کرد و آفرهای ویژه ای را برای در نظر خواهد گرفت.
وی گفت :در این کمپین با آغاز فصل سرما و بارش های زمستانی خودروهای MGمورد بازدید رایگان قرار می گیرند تا مشتریان بدون کوچکترین مشکلی این فصل را با آرامش خیال سپری کنند.
معاون خدمات پس از فروش مدیا موتورز ادامه داد: در طی زمان بازدید از خودرو ها در این کمپین در صورتی که مشتریان تمایل به تعویض روغن و یا فیلتر داشته باشند از تخفیف 40 درصدی ویژه کمپین زمستانی مدیاموتورز برخوردار می شوند و هزینه کمتری را متحمل می شوند.
وی ادامه داد : علاوه بر این آفر شرکت مدیا موتورز لیستی از قطعات یدکی منتخب را در نظر گرفته است که در این برهه زمانی مشتریان MG قادر خواهند بود این قطعات منتخب را با 10درصد تخفیف تهیه کنند.
وی در مورد چگونگی آمادگی شرکت مدیا موتورز جهت برگزاری کمپین زمستانی گفت: در این راستا از 21 عاملیت ونمایندگی استفاده می شود که 2نمایندگی و عاملیت مرکزی در شرق و غرب و 19 عاملیت دیگر نیز به قطعات فابریک تجهیز شده و این مجموعه ها از لحاظ تبلیغات محیطی و رسانه ای آمادگی لازم را جهت سرویس دهی مطلوب به مشتریان MG دارند.
وی در خاتمه گفت: این طرح به طور سراسری در کل کشور برای مشتریان مدیا موتورز برگزار می شود و مشتریان می توانند با یک تماس به یکی از این عاملیت ها مراجعه و خودرو خود را مورد بازدید رایگان قرار دهند.
ارسال نظرات
موضوعات روز