جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - 2024 November 22
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
ایران خودرویی ها با تشکل شرکت های مشترک با برندهای خارجی، راه را برای تزریق فرهنگ جهانی خودروسازان بزرگ دنیا به صنعت و بازار خودرو کشور باز کرده اند و این روش به شرط تداوم و مدیریت صحیح، می تواند به توسعه خودروسازی کشور کمک کند.
کد خبر: ۱۷۰۷۸
تزریق فرهنگ جهانی بنز به بازار خودروهای تجاری ایران

تیتر20 - ایران خودرو در شرایطی قرارداد جدید خود را با بنز، حول محور ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، منعقد کرده که این موضوع می تواند پیامدهای مثبتی را در حوزه محصولات تجاری به دنبال داشته باشد.
بنابر اخبار منتشر شده، بنز بنا دارد با تشکیل شرکتی مشترک با ایران خودرو، عملا فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود را در بازار ایران، مدیریت کند.
 معنای این اقدام این است که در عمل، خودروساز آلمانی فرهنگ فروش و خدمات پس از فروش خود را به بازار خودروهای تجاری کشور تزریق خواهد کرد و بنابراین این موضوع می تواند به نفع مشتریان تمام شود.
این منفعت از آن جهت است که بنزی ها روش های جهانی و نوین خود را در خدمات فروش و پس از فروش، در ایران نیز به کار خواهند گرفت و در نتیجه مشتریان داخلی نه تنها در حوزه فروش منتفع خواهند شد، بلکه خدمات پس از فروش بهتری را نیز دریافت خواهند کرد. به هر حال شرکتی مانند بنز آلمان، مانند بسیاری دیگر از برندهای معتبر خودروسازی دنیا، به رعایت اصول جهانی و استاندارد در حوزه فروش و خدمات پس از فروش شهره است و با پیاده کردن این اصول در بازار خودروهای تجاری ایران، مشتریان داخلی نیز طعم جهانی این خدمات را خواهند چشید. 
تزریق فرهنگ جهانی بنز به بازار خودروهای تجاری ایران

در کل به نظر می رسد ایران خودرویی ها با تشکل شرکت های مشترک با برندهای خارجی، راه را برای تزریق فرهنگ جهانی خودروسازان بزرگ دنیا به صنعت و بازار خودرو کشور باز کرده اند و این روش به شرط تداوم و مدیریت صحیح، می تواند به توسعه خودروسازی کشور کمک کند. 
تردیدی نیست که خودروسازان داخلی در بعد مسائل فنی و خدماتی با ضعف  های بزرگی مواجه هستند و بنابراین ارتباط با خارجی ها از طریق تشکیل شرکت های مشترک، می تواند کمک بزرگی به رفع یا کمرنگ شدن ضعف ها کند.

ارسال نظرات
موضوعات روز