پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران * پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران
توماس تاو، متخصص موهای آسیب دیده، جمال حمدی، متخصص درخشش موها و خانم فرانچسکا فوسکو، پزشک متخصص پوست سر سه نفری هستند که دستاوردهای اخیر برند سان سیلک ظاهرا خمیرمایه ای از دانش و تجربه آن هاست.
کد خبر: ۱۸۵۳۹
تیتر20 - رونمایی از شامپو های جدید برند «سان سیلک» (Sunsilk) برای خانم های سخت پسند ایرانی، در وهله اول چند نکته قابل تامل در خود داشت.
نکته اول این بود که برگه آسی که این برند برای زنان ایرانی و البته در کنار سایر زنان آسیا و جهان رو کرده، دستپخت دو مرد از صنف آرایشگران است که به نظر می رسد دانش خود را از طریق تجربه طولانی کار در آرایشگاه های زنانه به دست آورده اند.
توماس تاو، متخصص موهای آسیب دیده، جمال حمدی، متخصص درخشش موها و خانم فرانچسکا فوسکو، پزشک متخصص پوست سر سه نفری هستند که دستاوردهای اخیر برند سان سیلک ظاهرا خمیرمایه ای از دانش و تجربه آن هاست.
البته در نهایت، این مصرف کننده ایرانی است که می تواند دقیق ترین اظهار نظرها را در باره محصولات جدید سان سیلک ارائه نماید، اما ظاهرا مدیران این برند که اخیرا محصولاتشان را در ایران رسما رونمایی کردند، نسبت به دستاورد این همکاری ها سخت معتقد هستند.
شاید به این دلیل است نگار بابایی، معاون برند سان سیلک در ایران بر ویژگیهای این محصولات جدید تاکید می کند و به صراحت می گوید: «تنها سانسیلک است که دختران را به خوبی میشناسد تا بتواند محصولاتی برای مراقبت از مو ارائه کند که در آنها انگیزهای برای اثرگذار بودن ایجاد کند و به این دلیل است که این برند را به جوانان ایرانی پیشنهاد می کنم»
به هرحال باید دانست در بازاری مثل ایران که رقابت سختی در آن جریان دارد، باز کردن جایی در قفسه های تنگ و شلوغ داروخانه ها و فروشگاه های آرایشی و بهداشتی کار آسانی نیست.
البته از گفته های اوزگور کولوکفاکی، مدیر عامل یونیلیور، پیداست که سان سیلک برای حضور در بازار ایران عزم راسخی دارد.
وی در مراسم رونمایی از حضور سان سیلک در ایران اظهار داشت: «با سری جدید محصولات سان سیلک، باور داریم که مصرف کنندگان ایرانی بیش از پیش علاقه مند به این برند خواهند شد.»
محصولات سان سیلک توسط گروه یونیلیور تولید میشود و بازار هدفش متمرکز بر زنان است.
این برند اکنون بهعنوان یکی از شرکتهای برتر تولیدکننده شامپو و محصولات نگهداری مو و دومین تولیدکننده شامپو در دنیاست و محصولاتش در 69 کشور به فروش می رسد.
انواع شامپو برای موهای چرب و خشک و معمولی، شامپوی مخصوص موهای رنگ کرده، موهای خشک و آسیب دیده، حجم دهنده مو، شامپوی ضدریزش و... از ساخته های این شرکت است.